۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دانش‌آموز قزوینی راهی بیمارستان و مدیر مجبور به استعفا شد!
کد خبر: ۳۳۳۵۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۴ ساعت: ۱۲:۵۱ ↗ لینک کوتاه

قصه ادامه‌دار تنبیه‌بدنی دانش‌آموزان؛

دانش‌آموز قزوینی راهی بیمارستان و مدیر مجبور به استعفا شد!

مدیر مدرسه پس از تنبیه دانش آموز قزوینی به اشتباه خود اعتراف کرد و استعفا داد.

دانش‌آموز قزوینی راهی بیمارستان و مدیر مجبور به استعفا شد!
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ ماه پیش بود که عکسی از دانش‌آموز پسر یکی از دبستان‌های قزوین منتشر شد که نشان از تنبیه‌بدنی وی توسط معلم مدرسه حکایت داشت که با شکایت خانواده این دانش‌آموز موضوع در واحد نظارت و بازرسی آموزش و پرورش قزوین درحال پیگیری است و هنوز نتیجه این بررسی اعلام نشده است.

اما گویی اجرای این مدل تربیتی توسط برخی از معلمان و مدیران مدارس هنوز ادامه‌ دارد، روز گذشته موضوع ضرب و شتم یکی از دانش‌آموزان کلاس هفتم توسط مدیر مدرسه‌ وی در قزوین، خبرساز شد.

بنا بر شکایت والدین دانش‌آموز کلاس هفتم یکی از مدارس راهنمایی قزوین، روز سه‌شنبه دوم بهمن ماه سال جاری هنگامی که دانش‌آموز در صف مدرسه مشغول صحبت بوده است، مدیر مدرسه با کشیدن موی سر، وی را از صف به بیرون کشیده و مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد تا حدی که دانش‌آموز دچار بیهوشی می‌شود.

مسئولان مدرسه نیز تا پایان زمان کلاس‌ها از اطلاع‌دادن به اورژانس و همچنین تماس با اولیای دانش‌آموز خودداری می‌کنند تا زمانی که مادر وی هنگام مراجعه به مدرسه جهت بردن فرزندش به منزل، با حالت نیمه هوشیار پسر خود مواجه شده و مستقیما وی را به بیمارستان منتقل می‌کند.

گفتنی است؛ بنا به اظهار والدین دانش‌آموز، نامبرده به دلیل یک سانحه در فصل تابستان دچار صدمات شديدی از ناحیه سر و دست و پا شده بود و مدیر مدرسه نیز با آگاهی کامل از این موضوع اقدام به کتک‌کاری کرده است.

با وقوع این حادثه مدیر مدرسه با پذیرش اقدام خود، از والدین دانش‌آموز عذرخواهی ‌می‌کند اما خانواده این دانش آموز با تهیه نامه‌ای به ریاست آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین، از مدیر متخلف شکایت ‌می‌کنند.

این دانش آموز پس از انجام معاینات لازم در بیمارستان، مرخص شد و هم اکنون حال وی رضایتبخش است.

با انتشار این خبر، زاهدی استاندار قزوین دستور پیگیری این حادثه را به مدیرکل آموزش و پرورش قزوین داد که با پیگیری‌های استاندار و مسئولان آموزش و پرورش قزوین و همچنین اظهار ندامت مدیر مذکور و استعفای وی موضوع به سرعت رسیدگی شد.

حسین بی‌نیاز در این باره به خبرنگار صبح قزوین می‌گوید: مدیر مدرسه پس از تنبیه این دانش آموز به اشتباه خود اعتراف کرد و استعفا داد و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک هم با آن موافقت کرد. 

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین افزود: آسیب به دانش آموزان در محیط مدرسه پذیرفته نیست و مدیر این مدرسه راهنمایی به واسطه شیطنت این دانش آموز نتوانسته بود بر خشم غلبه کند و این حادثه رخ داده است.

وی در پایان گفت: با عذرخواهی مدیر مدرسه و استعفای وی، خانواده این دانش آموز از شکایت خود صرفنظر کردند اما امیدواریم دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان