۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قدردانی از فعالیت‌های جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی
کد خبر: ۳۳۳۵۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۴ ساعت: ۱۱:۴۳ ↗ لینک کوتاه

از سوی مدیر حوزه قزوین صورت گرفت؛

قدردانی از فعالیت‌های جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی

مدیر حوزه علمیه قزوین با تقدیر از از فعالیت‌های جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی، گفت: نیروهای جهادی در مناطق محروم کشور، نور امید در دل مردمان بسیاری روشن کرده اند.

قدردانی از فعالیت‌های جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام علی عباسی، در دیدار با مدیر و کارکنان قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین، ضمن قدردانی از تلاش‌های این قرارگاه در روستاها و مناطق محروم، اظهار کرد: کارهای عمرانی و فرهنگی که این قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاها و نقاط محروم انجام می‌دهد، کاری بسیار ارزشمند بوده و نزد خدای متعال اجر و ثواب فراوانی دربرخواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: یکی از کار‌های بسیار شایسته‌ای که در بسیج در حال انجام است و سال به سال قوی‌تر و تکامل یافته‌تر می‌شود، همین موضوع گروه‌های جهادی است که در روستاها و شهرهای کم برخوردار، به منظور محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: این‌ فعالیت‌ها با اهداف ارزشمند و والایی انجام می‌گیرد که یکی از مهم‌ترین آنها، تثبیت جمعیت در روستاها و ارتقای سطح فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و نیز توانمند‌سازی اهالی روستاست.

این مسئول با اشاره به حضور روحانیون در روستاها، ابراز کرد: حضور روحانیت در این مناطق برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبیین احکام اسلام و قرآن می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

عباسی عنوان کرد: نیروهای جهادی در مناطق محروم کشور، نور امید در دل مردمان بسیاری روشن کرده و شما همین روحیه جهادی را بیش از پیش در خود تقویت کنید.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان بر ضرورت ارتباط بیشتر کارکنان و مهندسان قرارگاه پیشرفت و آبادانی با روحانیت تاکید کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان