۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین "حاج منصور ارضی" در قزوین مدیحه‌سرایی می‌کند
کد خبر: ۳۳۳۵۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۴ ساعت: ۹:۵۰ ↗ لینک کوتاه

همزمان با ایام فاطمیه؛

"حاج منصور ارضی" در قزوین مدیحه‌سرایی می‌کند

پس از نماز مغرب و عشاء روز جمعه حاج منصور ارضی در مسجد جامع المهدی مینودر و حسینیه شهید حجت مدیحه سرایی می‌کند.

"حاج منصور ارضی" در قزوین مدیحه‌سرایی می‌کند
عبدالله باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت امام جمعه محترم قزوین همزمان با ایام فاطمیه و بین فاطمیه اول و دوم حاج منصور ارضی برای مراسم در قزوین حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: جمعه پس از نمازمغرب و عشاء در مسجد جامع المهدی مینودر و حسینیه شهید حجت اسدی برنامه‌ای با حضور این ذاکر اهل بیت(ع) برای عموم مردم برگزار می‌شود.

این مداح اهل بیت(ع) ابراز کرد: ستاد برگزاری این مراسم تمام هیئت‌های مذهبی استان قزوین هستند و به هیئتی خاص محدود نمی‌شود، تمام واحدهای مذهبی در این راستای این برنامه فعال بوده و حضور داشتند.

وی افزود: طی 10روز گذشته 6جلسه برگزار و هم افزایی خوبی برای برگزاری تجمع هیئت‌های مذهبی صورت گرفت که تمام هیئت در آن حضور و فعالیت داشتند.

باقری عنوان کرد: یکی از شروط حضور حاج منصور در هرشهری، متحد و یکپارچه بودن تمام کانون‌های آن شهر است، که قزوین به‌واسطه برنامه منسجم شب وداع و حضور 74هیئت باهم در گلزار شهدا این اعتماد را ایجاد کرده است.

وی ابراز کرد: این ذاکر اهل بیت(ع) بزرگ جامعه ذاکرین کشور، شخصیتی انقلابی، اهل روضه و مناجات است و بزرگان مداحی کشور خود را شاگرد ایشان می‌دانند.

این فعال مذهبی بیان کرد: برگزاری جلسه با ارکان هیئت‌ها، ذاکرین، سخنرانان، مدیران و عوامل اجرایی اصلی هیئت نیز از برنامه‌های اختصاصی حاج منصور در قزوین است و امیدواریم حضورشان برای استان پر خیر و برکت باشد.

وی در پایان گفت: تاکید بر اتحاد و انسجام تمام هیئت‌های مذهبی استان، بیان مبانی برگزاری فاطمیه و ضرورت پرداختن به مسائل هیئت از دستاوردهای حضور این ذاکر اهل بیت(ع) در قزوین است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان