۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مشکلات شرکت شهرصنعتی از علامت سوال‌های بزرگ است/ به‌عنوان مسئول از درد مردم خجالت می‌کشم
کد خبر: ۳۳۳۴۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۴:۲ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه الوند در دیدار جوانان انقلابی:

مشکلات شرکت شهرصنعتی از علامت سوال‌های بزرگ است/ به‌عنوان مسئول از درد مردم خجالت می‌کشم

امام جمعه الوند در دیدار جوانان انقلابی گفت: این شهر چراهای بسیاری دارد که مسئولان بایستی پاسخگوی آن باشند و مشکلات شرکت شهرصنعتی البرز یکی از علامت سوال‌های بزرگ مردم این شهر است.

مشکلات شرکت شهرصنعتی از علامت سوال‌های بزرگ است/ به‌عنوان مسئول از درد مردم خجالت می‌کشم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جوانان انقلابی شهر الوند با برگزاری دیداری صمیمانه با امام جمعه این شهر به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

در این جلسه بهنام کلهر یکی از جوانان انقلابی شهر با اشاره به اینکه فساد شورای شهر و شهرداری همچون آتشی ‌است که بر زندگی مردم شهر افتاده است، اظهار کرد: پارتی و باندبازی عواملی هستند که امروز دامن‌گیر مسئولان شهر الوند شده است.

وی با اشاره به حضور برخی از اعضای شورای شهر در این جلسه افزود: حضور برخی از اعضای شورای شهر الوند در این جلسه بدین معناست که با برخی اعضای متخلف شورای شهر هم‌پیمان نیستند.

این جوان الوندی با پیشنهاد اینکه در نمازجمعه تریبونی در اختیار اعضای انقلابی شورای شهر قراربگیرد، گفت: این اقدام باعث می‌شود تا مردم بیشتر در جریان اتفاقات و مشکلات شهر قرار بگیرند و بتوانند تصمیم صحیح‌تری بگیرند.

وی یکی از مسئولان انقلابی شهر را ابوالفضل محبی دانست و عنوان کرد: این مسئول دلسوزانه برای شهر تلاش می‌کند و حضورش در شهر یک نعمت است.

در ادامه طهورا قلی پور یکی از فعالان رسانه‌ای در شهر الوند با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، بیان کرد: حوزه رسانه شهرستان البرز مسموم شده است و نظارت کافی در برخی از حوزه‌های مجازی و رسانه‌ای صورت نمی‌گیرد.

وی ابراز کرد: اکثر اوقات درب شورا به‌روی مردم و خبرنگاران بسته است و با فشارهای مردمی گاهی اوقات در برخی جلسات خبرنگاران حضور دارند که در این جلسات موضوعاتی که برای شهر مهم هستند، مطرح نمی‌شود.

خبرنگار خبرگزاری ایسنا اضافه کرد: برخی از مدیران ما انقلابی نیستند و سعی در داشتن وجه انقلابی دارند.

در ادامه این جلسه مجید شالی یکی دیگر از جوانان حاضر در جلسه بیان کرد: حضور امام جمعه انقلابی در شهر الوند باعث شده تا تریبون نمازجمعه مورد استقبال مردم قرار بگیرد و این موضوع جای خوشحالی دارد.

وی اذعان کرد: حق شناسی، حق‌گویی و حق خواهی بایستی سه خصلت یک جوان و مسئول انقلابی باشد.

این جوان الوندی ادامه داد: شهر ما به مسئولان انقلابی مثل محبی‌ها و جلالی‌ها نیاز دارد و دردهای این شهر را باید گفت و پنهانکاری، مرهمی بر درد مردم این شهر نیست.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام مسعود مهدوی با قدردانی و سپاس از حضور مردم و جوانان انقلابی شهر در این جلسه اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانیم که دردهای مردم شهر را با مسئولان در میان بگذاریم.

وی افزود: در تلاش هستیم تا ماهی حداقل یک‌بار جلسات مردمی برگزار شود تا به عنوان یک مسئول بیشتر با دردها و مشکلات مردم آشنا شویم.

خطیب نماز جمعه شهر الوند ادامه داد: با توجه به اینکه سمت اجرایی ندارم اما تلاش خود را می‌کنم تا حرف‌ها و مشکلات مردم را به گوش مسئولان شهر برسانم.

این مسئول یادآور شد: مسائل و مشکلاتی که در شهر وجود دارد و حذف دو عضو شورا یکی از این مسائل بود که باعث شد تا به‌عنوان مسئول از خودم و مردم خجالت بکشم که چرا نباید مشکلات شهری حل شده باشد.

مهدوی اذعان کرد: مسئولان باید احساس کنند که مردم عملکرد آنها را رصد می‌کنند و بایستی مراقب رفتار و گفتار و عملکرد خود باشند.

وی ابراز کرد: گذشته این شهر درد‌ناک است و این شهر چراهای بسیاری دارد که مسئولان بایستی پاسخگوی آن باشند و مشکلات شرکت شهرصنعتی البرز یکی از علامت سوال‌های بزرگ مردم این شهر است.

امام جمعه الوند عنوان کرد: مسئولان باید توجه‌شان را به این مسئله جلب کنند که چه بر این شهر گذشته است و چه باید کرد.


این مسئول منع خبرنگاران در جلسات شورای شهر را امری غیرقانونی خواند و گفت: مسئولان بایستی به این موضوع رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب شهردار موضوع مهمی است، افزود: شهر الوند به دلیل صنعتی بودن، حساسیت زیادی نسبت به انتخاب شهردار دارد.

وی خطاب به جوانان انقلابی گفت: جوانان باید افراط و تفریط را کنار گذاشته و وحدت را در راس کارهایشان قرار دهند، اگر کسی در راستای انقلاب و ولی فقیه نیست نباید طردش کرد بلکه بایستی جذبش کنیم.

خطیب نمازجمعه در پایان عنوان کرد: صراحت بیان یکی از ویژگی‌های انقلابی بودن است تا به‌حدی که نباید مراعات فلان مسئول و فلان شخص را کرد و حقایق گفته شوند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان