۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مصرف گاز در قزوین رکورد زد/ مشترکین صرفه‌جویی کنند
کد خبر: ۳۳۳۴۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۳:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان:

مصرف گاز در قزوین رکورد زد/ مشترکین صرفه‌جویی کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: روز دوشنبه امسال مصرف گاز مشترکین استان با عبور از مرز ۱۲میلیون و ۹۷۹ هزار متر مکعب رکورد زد که احتمال ادامه این روند در روزهای آینده نیز وجود دارد.

مصرف گاز در قزوین رکورد زد/ مشترکین صرفه‌جویی کنند
اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت هوا توسط سازمان هواشناسی که حکایت از افزایش سرما در روزهای پنج شنبه تا شنبه دارد پیش بینی می‌شود شاهد افزایش مصرف گاز در سطح استان باشیم که این موضوع بر اهمیت مدیریت مصرف و بهینه مصرف کردن گاز در روزهای آتی خواهد افزود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با توجه به کاهش دما، روند میزان مصرف گاز در بخش‌های خانگی داستان را در روزهای اخیر افزایشی توصیف کرد.

وی افزود: روز دوشنبه ۲۴دی ماه امسال مصرف گاز مشترکین استان با عبور از مرز ۱۲میلیون و ۹۷۹ هزار متر مکعب رکورد زد که احتمال ادامه این روند در روزهای آینده نیز وجود دارد.

بوشهری با بیان اینکه جایگاه گاز طبیعی به عنوان یک سرمایه ملی بی بدیل است، گفت: ما از همه مشترکین خانگی گاز می‌خواهیم با رعایت مدیریت مصرف در درجه اول هزینه‌های اقتصادی خانواده را کاهش دهند و همچنین نقش مهم و موثر خود را در استمرار جریان گاز به تمامی نقاط کشور به خوبی ایفا کنند.

وی با تأکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز و استفاده از لوازم گازسوز استاندارد ابراز کرد: مشترکین گاز می‌توانند با چند راهکار ساده همچون رعایت پوشش مناسب زمستانی در منزل و کم کردن درجه آبگرمکن و پکیج‌ها، رعایت دمای رفاه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد، خاموش کردن وسایل گرمایشی در اتاق‌هایی که در طول روز از آن‌ها استفاده نمی‌شود و استفاده بیشتر از نور آفتاب، یار دیگر شرکت گاز در استمرار بدون وقفه جریان گاز باشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان