۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آغاز بارش باران و برف/ همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است
کد خبر: ۳۳۳۴۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ساعت: ۹:۱۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین اعلام کرد:

آغاز بارش باران و برف/ همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است

رئیس پلیس راه استان قزوین از بارش برف و باران طی امروز و فردا و لزوم توجه به هشدارهای پلیس خبر داد.

آغاز بارش باران و برف/ همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: براساس اعلام اداره هواشناسی استان امروز در بعضی ساعات بارش باران و برف و از بعدازظهر وزش باد شدید، کاهش دما و بارش برف و کولاک پیش بینی شده است.

وی افزود: از فردا نیز تا ظهر در بعضی ساعات برف و باران شده پیش بینی و رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند به همراه خود تجهیزات زمستانی داشته باشند.

رئیس پلیس راه با تاکید بر اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است، گفت: برای تردد در محورهای مواصلاتی ضمن داشتن آذوقه و پتو از سالم بودن تیغه برف پاک کن و داشتن شیشه شوی، اطمینان حاصل و توصیه ماموران پلیس راه در محورها را جدی بگیرند.

وی اذعان کرد: مأموران پلیس راه با رانندگانی که تجهیزات زمستانی همراه نداشته و یا خودروی آنها داری نقص فنی باشد برخورد قاطع و قانونی و از تردد آنان جلوگیری خواهد کرد.

رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها به کلیه رانندگان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم مسافرت با حوصله و آرامش بیشتری در محورهای مواصلاتی رانندگی و ضمن رعایت فاصله طولی و مقررات راهنمایی و رانندگی از ارتکاب هرگونه تخلفات حادثه سازپرهیز کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان