۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین وجود کولاک و یخبندان در آخرهفته/ تعطیلی مدارس اعلام می‌شود
کد خبر: ۳۳۳۴۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ساعت: ۸:۴۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خبرداد:

وجود کولاک و یخبندان در آخرهفته/ تعطیلی مدارس اعلام می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: احتمال کولاک و یخبندان و مسدود شدن راه‌های ارتباطی در اواخر هفته جاری (چهارشنبه تا جمعه) در قزوین وجود دارد.

وجود کولاک و یخبندان در آخرهفته/ تعطیلی مدارس اعلام می‌شود
قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی شاهد ورود سامانه بارش برف و کاهش شدید دمای استان به 10 درجه زیر صفر در روزهای پایانی هفته هستیم.

وی افزود: در روزهای چهارشنبه شنبه، احتمال بارش برف و کولاک و مسدود شدن جاده‌های استان وجود دارد، از این رو مردم استان ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری، در صورت لزوم نیز حتما باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

این مسئول اذعان کرد: هم اکنون هزار و 500نیروی انسانی و 550دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین دستگاه‌های امدادرسان قزوین در حالت آماده‌باش برای ارائه خدمات امدادی هستند.

وی اضافه کرد: در صورت بارف سنگین برف و کاهش شدید دما و یخبندان معابر، هرگونه تصمیم در خصوص تعطیلی مدارس در روز شنبه 29دی ماه از روز جمعه اعلام می‌شود تا خانواده‌ها دچار مشکل نشوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ابراز کرد: میزان سوخت مورد نیاز برای شرایط اضطراری در قزوین نیز کافی است و پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان