۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بانک مرکزی نیازهای ارزی را با قدرت تأمین می‎کند/حواله‏‎های ارزی گسترش یافت
کد خبر: ۳۳۳۳۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ساعت: ۸:۲۳ ↗ لینک کوتاه

همتی:

بانک مرکزی نیازهای ارزی را با قدرت تأمین می‎کند/حواله‏‎های ارزی گسترش یافت

رئیس کل بانک مرکزی در نشست با اقتصاددانان گفت: بانک مرکزی نیازهای ارزی مردم و فعالان اقتصادی را با قدرت تامین می کند.

بانک مرکزی نیازهای ارزی را با قدرت تأمین می‎کند/حواله‏‎های ارزی گسترش یافت
به گزارش سرویس اقتصادی   صبح قزوین  به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در این جلسه، رئیس کل این بانک با اشاره به فشارهای اقتصادی و جنگ روانی و تبلیغاتی دولت آمریکا و متحدانش برای برهم زدن تعادل بازار ارز، از کنترل بانک مرکزی بر بازار ارز خبر داد و برنامه های خود را تشریح کرد.

 همتی با تاکید بر اینکه ثبات نسبی در بازار حاکم است گفت: بانک مرکزی با قدرت نیازهای واقعی مردم و فعالان اقتصادی را تأمین می کند.

رئیس کل بانک مرکزی عنوان کرد: بر اساس اقدامات انجام شده، روند تامین و صدور حواله های ارزی ازطریق کشورهای مختلف بسط یافته است.

همتی همچنین با اشاره به ابلاغ دستورالعمل سپرده ریالی مبتنی بر ارز طی روزهای آینده و نیز آغاز فرآیندهای اجرایی ایجاد بازار متشکل معاملات ارزی تصریح کرد: مجموعه این اقدامات در کنار برنامه ریزی های انجام شده برای اصلاح نظام پولی کشور نویدبخش استمرار ثبات در بازار پول و ارز کشور است.

در ادامه این نشست صاحبنظران اقتصادی ضمن قدردانی از اقدامات موثر بانک مرکزی در ایجاد آرامش در بازار ارز خواستار استمرار نظارت این بانک در این بازار شدند و به تشریح دیدگاه های خود در این خصوص پرداختند.





انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان