۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین چه کسی شایعه بیماری نصرالله را منتشر کرد؟
کد خبر: ۳۳۳۳۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ساعت: ۸:۶ ↗ لینک کوتاه

گزارش؛

چه کسی شایعه بیماری نصرالله را منتشر کرد؟

صهیونیست‌ها می‌خواستند، از وی ستاره‌ای تلویزیونی در جهان عرب بسازند که به بوق تبلیغاتی آنها در کشورهای عربی تبدیل شود و برای این کار چه شبکه‌ای بهتر از شبکه تلویزیونی سعودی «العربیه».

چه کسی شایعه بیماری نصرالله را منتشر کرد؟
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، روز گذشته شایعه در فضای مجازی و رسانه‌ها دست به دست شد که بیش از آنکه واقعیت خبری داشته باشد، بیشتر شبیه آرزوی دست نیافتنی جریان‌های اسرائیلی و ضد محور مقاومت بود که این بار تحمل دیدن دستاوردهای برتر مقاومت در لبنان و شخص دبیرکل آن را ندارند.

خبر این بود که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان سکته قلبی کرده است و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

در نگاه نخست شاید بنظر رسد که این شایعه از سوی رسانه‌های صهیونیستی و عربی مغرض منتشر شده باشد. اما زمانی که به منبع این شایعه می رسیم با نامی آشنا و مغرض با عنوان "جری ماهر " برمی خوریم که سوابق و شخصیت وی در لجن پراکنی از اسرائیلی‌ها کمتر ندارد.

اما جری ماهر کیست؟

جری ماهر «در سال ۱۹۸۶ در بیروت متولد شد. وی بنیانگذار و رئیس اجرایی رادیو صدای بین المللی بیروت بود، این شبکه رادیویی از پایگاه‌های اینترنتی در نقاط مختلف جهان پخش می‌شود.

ماهر دارای روابط بسیار قوی با تصمیم سازان در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و اروپا دارد و برخی وی را نزدیک به سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی بین المللی می‌دانند.

جری ماهر یا دانیال احمد الغوش

«دانیال احمد الغوش»، یکم مارس سال ۱۹۸۶ میلادی از پدری سنی که از هواداران سر سختحزب بعث عراق در لبنان و از قاچاقچیان بزرگ و مشهور مواد مخدر در این کشور بود، در منطقه «الخروب» از ناحیه «الشوف»، در غرب لبنان به دنیا آمد.

دست داشتن در عملیات تروریستی که توسط سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم بعث عراق در دوران حاکمیت «صدام حسین» یکی از پست‌های ایست و بازرسی حزب سوسیالیست پیشرو لبنان که در آن مقطع زمانی هم پیمان نزدیک «حافظ اسد»، رئیس جمهوری سابق سوریهمحسوب می‌شد، اقامت برای خانواده «الغوش» در لبنان را غیر ممکن ساخت، لذا پس از پناهندگی به سوئد، در شهر «مالمو» ساکن می‌شوند.

فرزندش «دانیال» طی اقامت در سوئد نام خود را به «جری ماهر» تغییر می‌دهد و پس از آن با ارتداد از دین اسلام، به آئین مسیحیت فرقه «مسیحیان صهیونیست» در می‌آید که «خدمت به اسرائیل» یکی از مهمترین معتقدات دینی این مکتب شمرده می‌شود و آن را معادل «خدمت به خداوند» می‌داند.

ترجمه توئیت: در هر جنگی در آینده علیه حزب الله من ۲۰ هزار دلار برای حمله به ارکان امنیتی این جنبش هزینه می‌کنم، هر کس دیگری هم تمایل دارد در اینجا اعلام کند


تغییر مذهب و تغییر نام سرآغاز سفرهای «دانیال» به همراه کلیسای «انجیلی صهیونیستی» به سرزمین‌های اشغالی می‌شود. یکی از مهمترین برنامه‌های سالیانه کلیساهای انجیلی صهیونیستی در آمریکا و اروپا و از جمله سوئد برگزاری سفرهای سیاحتی و گردشگری به سرزمین‌های اشغالی و حضور داوطلبانه در ارتش رژیم صهیونیستی است.

در یکی از این سفرها بود که «دانیال» با همسر اسرائیلی اش آشنا می‌شود و پس از ازدواج با وی، به شهر مالمو سوئد مهاجرت می‌کند. این ازدواج سرآغاز تحولی بسیار مهم در زندگی «دانیال» شد، چون همسرش پایش را به محافل دیپلماتیک و سیاسی صهیونیستی و خانه این دیپلمات‌ها باز کرد تا خیلی زود به خدمت اهداف آنها در آید، لذا وی را به یکی از مراکز و مؤسسات تبلیغات رسانه‌ای اسرائیل معرفی کردند تا در امر تبلیغات رسانه‌ای کسب تجربه کند.

صهیونیست‌ها می‌خواستند، از وی ستاره‌ای تلویزیونی در جهان عرب بسازند که به بوق تبلیغاتی آنها در کشورهای عربی تبدیل شود و برای این کار چه شبکه ای بهتر و مطمئن‌تر از شبکه تلویزیونی سعودی «العربیه» می‌توانستند، بیابند که در وابستگی و سر سپردگی اش به رژیم صهیونیستی ذره‌ای شک و تردید در میان دوست و دشمن وجود نداشت.

اما تُن صدایش یاری نکرد و اجازه نداد که همچون «ندیم قطیش»، دست پرورده «مرکز مطالعات لیکودی واشنگتن» در عرصه رسانه و تبلیغات یاریگر صهیونیست‌ها باشد.

از سال‌ها قبل «دانیال» همکاری با «هانی حمود»، مشاور «سعد الحریری»، نخست وزیر لبنان را آغاز کرد. وجه اشتراکی که بین آنها در دشمنی و خصومت ورزی با جنبش «حزب الله» و «جمهوری اسلامی» وجود داشت، باعث نزدیکی بیش از پیش آنها به هم دیگر شد. دشمنی و خصومتی که «دانیال» از پدرش نسبت به حزب الله و ایران به ارث برده و با ارتدادش به مسیحیت صهیونیستی چندین برابر شد.

حمایت‌های ملک سلمان و «محمد بن سلمان»، ولی عهد عربستان و همچنین سعد الحریری از «جری ماهر» یا همان «دانیال الغوش» موجب شده تا وی افسار گسیخته در صفحه فیس بوکش و البته با نام و نشانی کذب و دروغین هر جسارت و توهینی را نه تنها به حزب الله و مقاومت لبنان، بلکه به طیف وسیعی از جامعه این کشور روا دارد.

در جدیدترین دست اندازی ها و تعرض‌های «دانیال» وی بار دیگر و همچون سال‌های گذشته بهمقدسات شیعیان و روحانیون و شخصیت‌های دینی آنها متعرض شده و با ادعای اینکهحسینیه‌ها و مساجد شیعیان منبع صدور تروریسم هستند، خواستار انهدام و نابودی آنها شده است.


ترجمه توئیت: بهترین راه حل برای رفع مشکل زباله‌های بیروت، ایجاد یک محل دفن زیاله ها در مقبره دو شهید در ضاحیه جنوبی بیروت است
 

در خواست جری ماهر برای نابودی جنوب لبنان و بقاع و ضاحیه بیروت

در این راستا، اربابان «دانیال» مرکز رادیویی به نام «صدای بیروت» را به صورت غیر قانونی راه اندازی کرده تا از آنجا به فتنه گری های خود ادامه دهد. وی از جمله کسانی است که برای اولین بار اصطلاح «هلال شیعی» را در منطقه مطرح کرد که به ظن خویش بیانگر توسعه طلبی‌های جمهوری اسلامی ایران جهت نفوذ در منطقه از طریق تغییر بافت و ساختار جمعیتی آنها از سنی به شیعی است.

هنگامی که در سال ۲۰۱۶ میلادی لبنان درگیر «بحران زباله ها» شد، آشکار گردید که دولت لبنان به جای عقد قرارداد تخلیه زباله‌ها با یک شرکت دولتی معتبر اقدام به امضای قرار داد با یک شرکت صهیونیستی کرده و عامل امضای این قرار داد کسی جز «دانیال غوش» نبوده است.

» هانی فیاض»، عضو کمپین «ما خواهان بازخواست هستیم» در این زمینه افشا کرد که شرکت «اوش - زیف» متعلق به «دانیال غوش» و «مایکل کوهن» در نقش واسطه وارد عمل شده تا قرارداد انتقال زباله‌های لبنان به لیبی با شرکتی که مورد نظر آنها بوده منعقد شود.

اوج فاجعه اینجاست که وقتی شرکت انتقال دهنده زباله با وجود داشتن قرارداد از اجرای آن شانه خالی می‌کند، غوش در رادیو صدای بیروت پیشنهاد می‌دهد، زباله‌ها را در «بهشت دو شهید» در جنوب بیروت دفن کنند که مزار شهدایی است که طی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به لبنان در دفاع از کشور و مبارزه با دشمن صهیونیستی به شهادت رسیدند.





انتهای پیام/1404
منبع: خبرگزاری قدس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان