۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مسئولان جدید قضایی قزوین عزم جدی در مبارزه با مفاسد دارند
کد خبر: ۳۳۳۳۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۵:۲۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

مسئولان جدید قضایی قزوین عزم جدی در مبارزه با مفاسد دارند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار معاون قضایی دادستان کل کشور و مسئولان قضایی استان گفت: مسئولان قضایی استان قزوین عزم جدی در مبارزه با مفاسد دارند.

مسئولان جدید قضایی قزوین عزم جدی در مبارزه با مفاسد دارند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالکریم عابدینی عصر امروز(سه شنبه) در دیدار آقای سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حوزه «مبارزه با مواد مخدر»، حوزه‌ای بین‌المللی است و حل مشکلات و چالش‌های این حوزه نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های داخلی و همکاری کشورهای منطقه است.

وی به رشد چشم‌گر تولید مواد مخدر در افغانستان اشاره کرد و افزود: رشد تولید مواد مخدر در افغانستان با تشویق، حمایت و کمک آمریکایی‌ها انجام می‌شود و تلاش آنها برای مبارزه با مواد مخدر، صرفاً تبلیغاتی و دروغ است.

امام جمعه قزوین در ادامه ابراز کرد: جامعه‌ای که آلوده به مفاسدی نظیر مواد مخدر است ابتدا باید تزکیه شود و سپس تحت تعلیمِ تربیت‌های دینی، ایمانی و معرفتی قرار گیرد تا از آسیب‌های این حوزه خود را حفظ کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تقدیر از خدمات مسئولان جدید قضایی استان عنوان کرد: امروز با حضور مسئولان جدید قضایی در استان قزوین فضا برای کارهای جدی و مبارزه با سودجویان فراهم شده است و امیدوار هستیم با عزم و اراده جدی که عزیزان دارند مشکلات را از پیش رو برداشته شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی یکی از رکن‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، گفت: در دوران مسئولان سابق قضایی استان، گلایه‌هایی وجود داشت اما بحمدالله مسئولان جدید دلسوزانه کار می‌کنند و آبروی دستگاه قضایی را حفظ کرده‌اند.

عابدینی در ادامه تولید کارت هوشمند ملی را یکی از نیازهای امروز جامعه دانست و تأکید کرد: تولید کارت هوشمند ملی جلوی بسیاری از سوء استفاده‌ها را خواهد گرفت و با پیشرفت‌هایی که در عرصه تکنولوژی داشته‌ایم، زمینه تولید و به کارگیری این سامانه در کشور فراهم است.

مبارزه همه جانبه با توزیع‌کنندگان موادمخدر نیازمند هم‌افزایی همه دستگاه‌های کشور

در ابتدای این دیدار آقای سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار کرد: از اول انقلاب 4 هزار شهید و 10 هزار جانباز در مبارزه با مواد مخدر داشته‌ایم.

معاون قضایی دادستان کل کشور مبارزه همه جانبه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر را نیازمند هم‌افزایی همه دستگاه‌های کشور دانست و تأکید کرد: برای تحقق فرمایشات رهبری در حوزه مبارزه با مواد مخدر، نیازمند اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها هستیم و صرفاً با حضور چند دستگاه نمی‌توان مشکلات این حوزه را از پیش رو برداشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان