۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین امدادرسانی به ۲۲۸ مسافر درراه‌مانده/ تیم‌های امدادی آماده‌باش هستند
کد خبر: ۳۳۳۳۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۴:۱۸ ↗ لینک کوتاه

معاون امداد و نجات هلال احمر قزوین خبرداد:

امدادرسانی به ۲۲۸ مسافر درراه‌مانده/ تیم‌های امدادی آماده‌باش هستند

معاون امداد و نجات هلال احمر استان گفت: از ۲۲۸ مسافری که امدادرسانی به آنها صورت گرفت ۱۷۰ نفر در گردنه قسطین لار، ۴۲ نفر در گردنه کوهین و ۱۶ نفر نیز در آوج بودند.

امدادرسانی به ۲۲۸ مسافر درراه‌مانده/ تیم‌های امدادی آماده‌باش هستند
حکمت اله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی بارش برف در استان، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گردنه‌های آوج، کوهین، قسطین لار و بهرام آباد مستقر شدند.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی مستقر در محورهای مواصلاتی و پایگاه‌های امداد و نجات، در 24 ساعت گذشته به 228 نفر از هموطنان امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات هلال احمر قزوین درباره تعداد تیم‌ها و نفرات و تجهیزات مستقر در محورهای مواصلاتی اذعان کرد: در گردنه آوج 12 نفر نجاتگر در قالب 4 تیم با 2 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه ست نجات و یک تیم 3 نفره با خودروی کمک دار به عنوان پشتیبان به حالت آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: در گردنه کوهین سه تیم با دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات و 9 نفر نجاتگر، در گردنه قسطین لار سه تیم سه نفره از نجاتگران با یک دستگاه آمبولانس مستقر و یک تیم دیگر به عنوان پشتیبان و در گردنه بهرام آباد نیز یک تیم سه نفره واکنش سریع مستقر و آماده انجام خدمات امدادی بودند.

این مسئول گفت: از 228 مسافری که امدادرسانی به آنها صورت گرفت 170 نفر در گردنه قسطین لار، 42 نفر در گردنه کوهین و 16 نفر نیز در آوج بودند و مجموع افراد اسکان داده شده نیز 70 نفر در گردنه قسطین لار بود.

وی عنوان کرد: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال در چهار حادثه جاده ای و یک حادثه شهری چهار نفر را به مراکز درمانی انتقال داده و به سه نفر نیز خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.

هاشمی عنوان کرد: باتوجه به برودت هوا و پیش بینی وقوع کولاک و بارش برف و باران نیروهای امدادی هلال احمر استان قزوین در پایگاه‌های مختلف در استان مستقر هستند و به امدادرسانی خواهند پرداخت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان