۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پروژه "۲۰۲۰"برای براندازی انقلاب اسلامی درحال اجراست
کد خبر: ۳۳۳۳۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۱:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:

پروژه "۲۰۲۰"برای براندازی انقلاب اسلامی درحال اجراست

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: دانشمندان آمریکایی از سال‌های دور مطالعاتی را انجام داده اند که نتیجه آن تحت عنوان دکترین آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی مطرح شد.

پروژه "۲۰۲۰"برای براندازی انقلاب اسلامی درحال اجراست
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب امروز سه شنبه در جمع مردم شهر آبگرم که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: هفته آینده شاهد فرارسیدن ایام سوگواری حضرت زهرا (س) است که حفظ حرمت این ایام برای تمامی علاقمندان به آن حضرت امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به موضوعات سیاسی روز و فتنه سال ۹۸ که توسط مقام معظم رهبری مدتی قبل مطرح شد، عنوان کرد: دانشمندان آمریکایی از سال‌های دور مطالعاتی را انجام داده اند که نتیجه آن تحت عنوان دکترین آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی مطرح شد و هدف آنها ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران در بازه زمانی ۳۰ ساله بود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: در این پروژه در بازه‌های زمانی مختلف طرح‌های متفاوتی از جمله وقایع کوی دانشگاه در سال ۷۸، فتنه ۸۸ و غیره را اجرا کرده و به دنبال تضعیف نظام بودند.

فاطمی نسب با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم آنها که می‌توان گفت جزو آخرین مراحل این پروژه محسوب می‌شود موضوع فتنه سال ۹۸ است، افزود: تمامی این مراحل و برنامه‌ها تحت عنوان پروژه ۲۰۲۰ مطرح شده و دشمنان از سال‌های گذشته به دنبال اجرای مطلوب این پروژه هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان و در راس آنها دولت امریکا با اجرای این پروژه به دنبال ضربه زدن به حوزه‌های سیاسی امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستند و برای به تحقق رسیدن این پروژه برنامه‌های مختلفی را اجرایی کرده اند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: در تمامی این سال‌ها مقام معظم رهبری با نگاه دوراندیشانه خود راه اصلی را به مردم ایران نشان داده و در فتنه های قبلی نتواستند به نظام جمهوری اسلامی ضربه ای اساسی وارد کنند و با همکاری و بصیرت مردم برنامه‌های آنها با شکست همراه شده است.

فاطمی نسب بیان کرد: مقام معظم رهبری هشدارهای خود را درباره اتفاق سال ۹۸ هم داده اند و برای مقابله با توطئه‌های دشمنان نیازمند هوشیاری، بصیرت و اتحاد مردم هستیم تا بدین وسیله بازهم نقشه‌های شوم دشمنان با شکست روبرو شود.

وی افزود: با وجود اینکه شاهد شکل‌گیری دو مرحله از پروژه ۲۰۲۰ در ایران بوده ایم، اما متاسفانه گاهی اوقات شاهد این هستیم که برخی از مسئولان نسبت به آن اهتمام ویژه را ندارند و برخی دیگر هم به صورت خواسته یا ناخواسته اقداماتی را در راستای عملیاتی کردن آن قدم برمی‌دارند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان