۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پایگاه خبری_تحلیلی صبح قزوین حائز رتبه برگزیده شد
کد خبر: ۳۳۳۳۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۳:۳۶ ↗ لینک کوتاه

در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور؛

پایگاه خبری_تحلیلی صبح قزوین حائز رتبه برگزیده شد

در مرحله کشوری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین"حائز رتبه برگزیده شد.

پایگاه خبری_تحلیلی صبح قزوین حائز رتبه برگزیده شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر پیش از ظهر امروز(دوشنبه) با معرفی آثار برگزیده و اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه و جمعی از مسئولین رسانه‌ای در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار شد.

حنانه امیری از پایگاه خبری صبح قزوین با گزارش "شیرینی زندگی نوعروسان قزوینی رنگ و بوی شیخ هادی را دارد" رتبه برگزیده جشنواره را به خود اختصاص داد.
دکتر مسعود بصیری در آیین اختتامیه جشنواره ابوذر کشور اظهار کرد: امروز آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور ۲۰هزار اثر ارسال شده از سراسر کشور برگزار شد که ارسال این تعداد آثار در طی سالیان گذشته بی‌سابقه بوده و یک رکورد به حساب می‌آید.

وی افزود: سال جاری در حوزه چهل سالگی انقلاب آثار خوبی ارسال شد که نشان از فعالیت خوب اصحاب رسانه در حوزه تبیین دستاوردهای انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: از مسئولان سازمان بسیج رسانه در کل کشور قدردانی می‌کنیم که زحمات زیادی برای برگزاری جشنواره ابوذر در استان‌ها کشیدند.

وی عنوان کرد: امیدوارم ما رسانه‌ای‌ها از جناح زدگی و سیاست زدگی دور شویم و به موضوعات داخلی کشور و اولویت‌های اصلی کشور و جامعه بپردازیم.

بصیری در پایان گفت: در شرایط امروز که غرب به افول خود نزدیک می‌شود باید به دستگاه‌های خدمت رسان و دولت کمک کنیم تا روز به روز کشور ما صاحب اقتدار شود.

گفتنی است، در جشنواره استانی ابوذر خبرنگاران صبح قزوین در حوزه‌های یادداشت، گزارش، خبر، عکس و چندرسانه‌ای و مستند حائز رتبه‌های برتر جشنواره شدند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان