۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پرونده هفت‌سنگان در تهران بررسی می‌شود/ مدیران دفاعیات خود را آماده کنند
کد خبر: ۳۳۳۳۴۱ نویسنده: حجت الاسلام قدرتی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ساعت: ۱۸:۱۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

پرونده هفت‌سنگان در تهران بررسی می‌شود/ مدیران دفاعیات خود را آماده کنند

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: باید منتظر شد تا مرجع قضایی به‌صورت بی‌طرف پرونده تخلفات رخ داده در موضوع هفت سنگان را رسیدگی کند.

پرونده هفت‌سنگان در تهران بررسی می‌شود/ مدیران دفاعیات خود را آماده کنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین در جمع خبرنگاران درباره پرونده زمین خواری هفت سنگان اظهار کرد: پرونده زمین‌خواری منطقه هفت‌سنگان مسیر قانونی خود را طی می‌کند و پرونده‌های مرتبط با آن در تهران بررسی خواهد شد.

وی اذعان کرد: از ریاست قوه قضائیه درخواست شده تا کلیه پرونده‌های مربوط به این موضوع در دادسرای کارکنان دولت در تهران ارائه شود تا شائبه طرفداری از کسی در آن ایجاد نشود.

رئیس کل دادگستری قزوین ابراز کرد: از زمان ورودم به دادگستری قزوین رسیدگی به پرونده هفت سنگان آغاز شد و طی ماه‌های اخیر تصمیم گرفتیم پرونده را به تهران ارسال کنیم.

وی عنوان کرد: هفته گذشته نیز علاوه بر پرونده‌های گذشته 3 پرونده مربوط به این زمین‌خواری به تهران ارسال شد تا به صورت همزمان به همه پرونده‌های رسیدگی شود.

این مسئول تصریح کرد: در موضوع رسیدگی به تخلفات رخ داده همه باید تسلیم قانون باشند، دادسرای کارکنان دولت پرونده‌های مربوط به کارکنان، قضات و اشخاصی که در این پرونده مورد خطاب قرار دارند پیگیری و بررسی خواهد کرد.

وی بیان کرد: باید منتظر شد تا مرجع قضایی به‌صورت بی‌طرف پرونده تخلفات رخ داده در موضوع هفت سنگان را رسیدگی کند.

قدرتی عنوان کرد: مشخص نیست زمان رسیدگی به این پرونده چقدر طول می‌کشد، پرونده هفت سنگان چندین سال است که در دست بررسی است و نیازمند تحقیقات بیشتری است.

وی تاکید کرد:  آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان از جمله کسانی است که خواستار رسیدگی عادلانه به این پرونده است و دستگاه قضایی تهران به صورت کاملا بی‌طرفانه به این پرونده رسیدگی می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان بیان کرد: تعدادی از مدیران استان هم از این زمین‌ها خریداری کرده‌اند که باید به‌مانند دیگر پرونده‌ها دفاعیات حقوقی و کیفری خود را ارائه کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان