۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین قاتل قزوینی پس از ۱۴ سال دستگیر شد
کد خبر: ۳۳۳۳۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ساعت: ۱۳:۵۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس آگاهی استان:

قاتل قزوینی پس از ۱۴ سال دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل متواری پس از ۱۴ سال از ارتکاب قتل در قزوین خبر داد.

قاتل قزوینی پس از ۱۴ سال دستگیر شد
سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در روستای "نظام آباد" با اسلحه گرم در بهمن ماه سال 1383 در پی وقوع درگیری بین دو طایفه و فرار ضاربان که دو برادر بودند موضوع دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته و بازجوئی از افراد حاضر در درگیری طایفه ای مشخص شد که قاتل یا قاتلان پس از تیراندازی با اسلحه گرم به سمت مقتول و کشتن آن بلافاصله از استان خارج و به مکان نامعلومی متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی در سال 92 موفق به دستگیری یکی از برادران مظنون به قتل شده و به مقر پلیس انتقال دادند.

مرادی یادآور شد: در بازجوئی فنی کارآگاهان مظنون دستگیر شده منکر قتل مقتول 59 ساله توسط خودش شد و به قتل آن توسط بردارش با اسلحه گرم با شلیک 2 گلوله به سمت مقتول اعتراف کرد و مظتون به قتل با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی بیان کرد: تحقیقات توسط ماموران در خصوص دستگیری برادر مظنون به قتل ادامه پیدا کرد و وی نیز در دی ماه سال جاری پس از بازگشت از استان‌های جنوبی کشور در مخفیگاهش بعد از 14 سال در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: با انتقال متهم به قتل به پلیس آگاهی، در بازجوئی فنی پلیس به قتل مقتول 59 ساله با اسلحه گرم و شلیک گلوله به سمت سر و سینه مقتول اعتراف و علت و انگیزه قتل را درگیری‌های مکرر طایفه ای با خانواده مقتول اعلام کرد.

وی در پایان گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان