۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۴۰ کارگروه برنامه‌ریزی بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب را برعهده دارند
کد خبر: ۳۳۳۳۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت: ۱۵:۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

۴۰ کارگروه برنامه‌ریزی بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب را برعهده دارند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از تشکیل ۴۰ کارگروه استانی و شهرستانی برای بزرگداشت پیروزی انقلاب خبرداد.

۴۰ کارگروه برنامه‌ریزی بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب را برعهده دارند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام علی قابل عصر امروز(شنبه) در ستاد اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استانداری قزوین اظهار کرد: امسال برای بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب ۲۲کارگروه در مرکز استان و ۱۸کارگروه در شهرستان‌ها تشکیل شده است.

وی افزود: سه جلسه با حضور امام جمعه قزوین و استاندار و دو جلسه در غیاب امام جمعه با حضور استاندار برگزار شد و در تمام شهرستان‌ها ستادهای چهلمین سال پیروزی انقلاب تشکیل شده است.

این مسئول بیان کرد: یکی از ایرادهای کار در فضای موجود این است که کارگروه‌ها در شهرستان‌ها فعال نشده و بسیاری از این پیشنهادات باید درکارگروه‌ها بیان شده و نتیجه آن در جلسه رسمی امروز مطرح می‌شد.

وی عنوان کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مربوط به جناح نیست و مربوط به نظام است و به هیچ فرد و حزب و گروهی بستگی ندارد و هرکس برای انقلاب زحمتی کشیده و خدماتی داشته باید ذکر شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین ابراز کرد: یکی از راه‌هایی که نشان دهنده فعالیت و دستاوردهای انقلاب این است که با افرادی مصاحبه شود که دوره پهلوی و امروز انقلاب را دیده اند و شاهد دستاوردهای انقلاب هستند.

وی گفت: در سال‌های گذشته برنامه‌های دهه انقلاب مثل جشن‌های ویژه زیر نظر فرمانداران انجام می‌شد، امسال نیز باید همه برنامه‌های ویژه هر شهرستان از قبل اطلاع رسانی شود.

قابل ادامه داد: صدا و سیما عنوان کرده بود که از ۴۰ مدیر برای ارائه عملکرد آنها دعوت شود، اما برای ایجاد جاذبه مستندهایی از عملکردها ضمیمه شود، همچنین مستندهایی از دوران پهلوی موجود است نمایش داده شود.

وی اذعان کرد: متولی نمایشگاه استانی با محوریت دستاوردهای انقلاب براساس فرموده وزیر استاندار قزوین است، باید برنامه ریزی لازم برای برگزاری این نمایشگاه داشته باشیم.

این مسئول عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود میز خدمت مسئولان از امروز تا پایان بهمن ماه در مراکز نمازجمعه برگزار شود و مردم مشکلات خود را ارائه دهند، این موضوع در جهت جذب دل‌ها و تسهیل امور بسیار تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: کمیته ارزیابی سالیان گذشته پیش بینی شده بود اما عملکرد مناسبی نداشت، باید تجدیدنظری شود تا نحوه مدیریت این کمیته برای ارزیابی میدانی انجام بگیرد و فقط مدیران مدنظر قرار نگیرند بلکه اطلاع رسانی اصحاب رسانه و عکاسان مورد ارزیابی قرار بگیرد.

در ادامه این نشست مدیرکل صداوسیما در جلسه ستاد اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: رسانه ملی برنامه‌های مختلفی در دهه فجر انقلاب اسلامی در دستور کار قرار داده است.

سعید انبارلویی افزود: در دهه مبارک فجر، روزانه دو برنامه در سیما پخش خواهد شد؛ همچنین برنامه ایران ٤١ مختص شهر قزوین است که دستگاه‌های اجرایی می‌توانند دستاورد‌های انقلاب را در آن ارائه دهند.

وی اضافه کرد: گوهر تابان نیز برنامه مختص شهرستان‌های استان است و مسابقه زنده تلویزیونی هم فرصت دیگری برای حضور مردم در برنامه‌های ایام جشن انقلاب است.

مدیرکل صدا و سیما با بیان اینکه صداوسیما با تمام توان پای کار است، گفت: کمک دستگاه‌های اجرایی می‌تواند برنامه‌ها را غنی‌تر کند، همچنین آمادگی داریم تمام موضوعات مربوط به ٤٠ سالگی انقلاب را در دستور کار تهیه و تولید و پخش قرار دهیم.

به گفته وی رادیو قزوین هم با برنامه «تا همیشه ماندگار»، «منادیان آزادی» و فضای مجازی هم با آمادگی کامل به استقبال جشن ٤٠ سالگی انقلاب خواهند رفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان