۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین پروژه بازآفرینی سبزه‌میدان با محوریت گردشگری درحال انجام است
کد خبر: ۳۳۳۳۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت: ۱۱:۴۷ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین:

پروژه بازآفرینی سبزه‌میدان با محوریت گردشگری درحال انجام است

شهردار قزوین گفت: پروژه بازآفرینی سبزه میدان همراه با چند خیابان با محورریت تبدیل شدن به مجموعه گردشگری درحال اجرا است.

پروژه بازآفرینی سبزه‌میدان با محوریت گردشگری درحال انجام است
علی صفری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: سبزه میدان به عنوان مرکز و هسته اصلی شهر قزوین که محل خاطره‌های مردم قزوین بود برنامه ریزی و مطالعاتی برای آن صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مهندس قاجارلو به عنوان یکی از مشاورینی که با شهرداری و میراث فرهنگی همکاری داشته و اصالتا قزوینی است به عنوان مشاور بازآفرینی سبزه میدان انتخاب شد و پس از مطالعات و بحث‌ها عملیات آغاز شد.

شهردار قزوین ابراز کرد: بازآفرینی ضلع شمالی سبزه میدان انجام و ضلع جنوبی، شرقی، غربی و داخل سبزه میدان نیز اجرا می‌شود تا به عنوان محلی برای تعامل و گفت‌وگوی شهروندان و به میدان‌های اصلی شهر تبدیل شود.

ضلع جنوبی سبزه‌میدان تا پایان سال به اتمام می‌رسد
وی عنوان کرد: این پروژه محدود به سبزه میدان نیست و برای سبزه میدان، نادری، عبیدزاکان دیواره سازی و جداره سازی انجام می‌شود، درواقع این پروژه محور و مجموعه گردشگری است و رسیدگی به هر یک از بخش‌ها در طی چند سال در برنامه‌های ما قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: عملیات ضلع جنوبی سبزه میدان تا پایان سال به اتمام می‌رسد و مردم می‌توانند از آن بهره ببرند، بعد از ضلع جنوب، پروژه داخل سبزه میدان آغاز می‌شود که با بهبود شرایط آب و هوا در فصل بعدی کارها سریع‌تر پیش خواهد رفت.

صفری در پایان گفت: سعی بر این است که پس از بازآفرینی محدودیت‌هایی برای خودروها اعمال شود و پیاده محوری مدنظر قرار بگیرد، از این رو برای عبور و مرور خوردو و خودروهای شخصی در هسته مرکزی شهر محدودیت‌هایی در نظرگرفته می‌شود.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان