۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ایران در ۴۰ سالگی خود در اوج اقتدار است/ انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده
کد خبر: ۳۳۳۲۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

سردار نقدی در قزوین:

ایران در ۴۰ سالگی خود در اوج اقتدار است/ انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده و روبه جلو حرکت می‌کند و هر روز سیلی بزرگی به امریکا می‌زند.

ایران در ۴۰ سالگی خود در اوج اقتدار است/ انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده
 به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز(پنج شنبه) در مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: عظمت رسیدن انقلاب به 40سالگی به اندازه خود انقلاب اهمیت دارد، چراکه حفظ پیروزی از به دست آوردن آن مهمتر و سخت تر است.

وی ابراز کرد: در تاریخ ثبت شده که هیچ انقلابی نتوانست پس از چندسال دوام بیاورد و بسیاری هم در همان اوایل پیروزی به انحراف کشیده شده و از بین رفتند اما امروز ما انقلابی داریم که بر تمام مبانی و اصول ایستاده است.

این مقام مسئول بیان کرد: باید 40سالگی انقلاب را به بزرگی جشن بگیریم، چراکه انقلاب اسلامی در حالی به 40سالگی رسیده است که در اوج و اقتدار است.

وی افزود: مهمترین و بزرگترین دستاوردهای انقلاب به طور کامل و بدون نقض حفظ شده است؛ ما امروز آزادترین و مستقل ترین کشور در دنیا هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران بیان کرد: مردم سالاری بی نظیر در جمهوری اسلامی حاکم است چراکه تمام امور و اداره کشور در دست ملت است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: مردم سالاری در جمهوری اسلامی به اندازه‌ای است که ولایت فقیه در حاکمیت به انتخاب و رای مردم احترام می‌گذارد و از اختیارات خود می‌گذارد، انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده و روبه جلو حرکت می‌کند و هر روز سیلی بزرگی به امریکا می‌زند.

نقدی ابراز کرد: مشکلاتی هم که امروز در کشور وجود دارد به خاطر ضعف مدیریتی خود مدیران است که با تلاش و اصلاح امور بدون شک حل می‌شود.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌های ملت ایران در سایه استقلال و آزادی شگفت انگیز بوده است؛ بعضی‌ها می‌خواهند این دستاوردها را کوچک نشان دهند اما دروغ بزرگی است.

این مقام مسئول عنوان کرد: امروز در تمام رشته‌های صنعتی جزو 20کشور جهان هستیم و در زمینه علمی رتبه 53 دنیا را داشتیم که امروز شانزدهمین کشور جهان هستیم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما در این 40سال یک لحظه بدون توطئه نداشتیم و این فهرست پایان ندارد؛ در جنگ 8ساله امریکا انواع توطئه‌ها و برنامه‌ها را علیه ایران اجرا کرد.

وی افزود: در عرصه تروریست تمام دشمنان تا جایی که می‌توانستند وارد عمل شدند اما تمام این‌ها شکست خورد؛ تهاجم فرهنگی به راه انداختند اما با وجود میلیاردها هزینه شکست خورد.

نقدی بیان کرد: شهادت طلبی در نسل امروز همچنان در جریان است و این نشان دهنده شکست تهاجم فرهنگی دشمن است.

این مسئول گفت: امریکا امروز 22هزار میلیارد دلار بدهی خارجی و 1000میلیارد دلار کسری بودجه دارد؛ امریکای امروز را با دیروز مقایسه کنید.

وی یادآور شد: امریکا مخفیانه و چراق خاموش به عراق می‌آید و این ابرقدرت در حال افول است و دارای یک اقتصاد ورشکسته، سیاست شکست خورده و فرهنگی پوچ است و هیچ حرف جدیدی برای گفتن ندارد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تنها ابزار امریکا امروز رسانه است که این جسد متحرک را سرپا نشان می‌دهد؛ رسانه‌های معاند و دشمنان با تبلیغات منفی درصدد سیاه نمایی و ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند.

وی بیان کرد: در اوج 40 سالگی انقلاب اسلامی دشمن می‌خواهد تصویر غلطی را نشان دهد؛ امروز رسانه‌ها در خط مقدم هستند و نباید منفعل عمل کنند.

نقدی در پایان تصریح کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران باید بزنگاه‌ها را تشخیص دهند و در این جنگ نابرابر رسانه ای پیروز میدان شوند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان