۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین "صبح قزوین" به عنوان رسانه برتر در حوزه "عفاف و حجاب"معرفی شد
کد خبر: ۳۳۳۱۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ساعت: ۱۵:۴۳ ↗ لینک کوتاه

از سوی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین؛

"صبح قزوین" به عنوان رسانه برتر در حوزه "عفاف و حجاب"معرفی شد

پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین به واسطه فعالیت‌های خبری و گزارشی در حوزه عفاف و حجاب از سوی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین به عنوان رسانه برتر در این حوزه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

"صبح قزوین" به عنوان رسانه برتر در حوزه "عفاف و حجاب"معرفی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جمعی از فعالان عفاف و حجاب در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی و سالروز کشف حجاب امروز(دوشنبه) با آیت‌الله عابدینی امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

فاطمه محمدبیگی در این دیدار اظهار کرد: علی‌رغم تلاش‌های رضاخان در سال 1314برای حذف حجاب با هدف مدل توسعه غربی در ایران، شاهد هستیم 4 دهه از انقلاب 4 نسل محجوب در کشور پرورش یافت.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که بانوان ایران اسلامی با باقی ماندن در سنگر حجاب علاوه بر پیشرفت‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی توانسته‌اند قله‌های برجسته‌ای را فتح کنند.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب اذعان کرد: امروز به مناسبت کشف حجاب رضاخانی در 17 دی ماه، از 50 فعال مردمی حوزه عفاف و حجاب در استان قزوین تقدیر به عمل می‌آید.

وی بیان کرد: تقدیرشدگان در حوزه‌های مختلف عفاف و حجاب در برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و فعالیت رسانه‌ای و فرهنگی و اجتماعی هستند، همچنین از شهردار قزوین به واسطه حمایت‌های این مجموعه در واگذاری ساختمان بنیاد عفاف و حجاب قدردانی می‌شود.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد: برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیازمند همکاری نهادهای دولتی و غیردولتی و موسسات فرهنگی 26 گانه هستیم.

وی ابراز کرد: هماهنگی و یکپارچگی نهادهای مختلف در حوزه حجاب و عفاف می‌تواند به تقویت و گسترش حجاب و بنیان خانواده کمک شایانی داشته باشد.

محمدبیگی گفت: امروز وظیفه همه ماست که به نقش حجاب به عنوان پرچم و نماد جمهوری اسلامی ایران در تقابل با استکبار توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی یادآور شد: اخیرا در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین از سوی وی پیشنهاد شد که همایشی با عنوان "چهار دهه انقلاب، چهار نسل استمرار حجاب" برگزار شود تا افرادی که استمرار حجاب از زمان رضاخان تا امروز داشتند، مورد تقدیر قرار بگیرند.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین اذعان کرد: در سال جدید نگاه مثبت به حجاب کمتر مورد توجه قرار گرفته است، بنابراین درخواست ما این است که با مدیریت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان همه مدیران در صحنه حاضر شوند و این همایش در دهه فجر برگزار شود.


در پایان این مراسم از 50 فعال مردمی حوزه عفاف و حجاب استان قزوین تقدیر به عمل آمد که پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین به واسطه فعالیت‌های خبری و گزارشی در حوزه عفاف و حجاب از سوی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین به عنوان رسانه برتر در این حوزه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان