۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دستاوردهای انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته برجسته شود
کد خبر: ۳۳۳۱۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:

دستاوردهای انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته برجسته شود

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: موضوع برجسته کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته باید برجسته شود که امیدواریم این مهم را با توجه به حساسیت‌ها به نحو احسن انجام دهند.

دستاوردهای انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته برجسته شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب امروز(دوشنبه)در جمع فعالان رسانه ای ستادهای نماز جمعه استان قزوین که در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: فعالان رسانه ای و مسئولان روابط عمومی در ستادهای نماز جمعه دارای یک وظیفه خطیر و حیاتی هستند و باید بتوانند با تدابیر لازم عملکرد قابل قبولی را از خود رقم بزنند.

وی با اشاره به مهمترین موضوعاتی که باید در ستادهای نماز جمعه مطرح شود، عنوان کرد: رویکرد جذب حداکثری یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید در تمامی اعضا ستادهای نماز جمعه به ویژه در معاونت روابط عمومی مدنظر قرار گیرد تا بدین وسیله شاهد حضور حداکثری مردم در نمازجمعه‌ها باشیم.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که می‌تواند به عنوان اولویت اصلی مسئولان روابط عمومی ستادهای نماز جمعه قرار گیرد موضوع برجسته کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته است که امیدواریم این مهم را با توجه به حساسیت‌های دشمنان داخلی و خارجی به نحو احسن انجام دهند.

فاطمی نسب بیان کرد: ائمه جمعه استان قزوین با تدابیر خود توانسته اند تمامی موضوعات مربوط به استان قزوین را مدیریت کنند که این مهم را با نقد منصفانه و مشفقانه به خوبی تا به امروز انجام داده اند.

وی تصریح کرد: متاسفانه عده ای با مطرح کردن موضوعات حاشیه ای به دنبال پرداختن به موضوعات جریانی و حزبی هستند که این مهم در ستادهای نماز جمعه جایی ندارد و ستادهای نماز جمعه نباید درگیر جریان‌ها و احزاب سیاسی شوند.

گفتنی است؛ در پایان این برنامه از فعالان رسانه ای ستادهای نماز جمعه استان قزوین تقدیر بعمل آمد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان