۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نخستین مرکز دولتی درمان ناباروری قزوین در دهه فجر افتتاح می‌شود
کد خبر: ۳۳۳۱۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ساعت: ۱۰:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان ولایت:

نخستین مرکز دولتی درمان ناباروری قزوین در دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان ولایت قزوین گفت: نخستین مرکز دولتی درمان ناباروری قزوین همزمان با دهه فجر در بیمارستان ولایت افتتاح می‌شود.

نخستین مرکز دولتی درمان ناباروری قزوین در دهه فجر افتتاح می‌شود
محسن ادهمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به راه‌اندازی بخش ناباروری بیمارستان ولایت اظهار کرد: با توجه به ابلاغ سیاست‌های جمعیتی از سوی مقام معظم رهبری و فعالیت‌های وزارت بهداشت به عنوان متولی سلامت در کشور راه‌اندازی این بخش به عنوان سیاست‌های دولت در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: راه‌اندازی این بخش شرایطی را فراهم می‌سازد تا زوج‌های نابارور بتوانند از خدمات تشخیصی و درمانی با قیمت‌های مناسب بهره‌مند شوند.

مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان ولایت تصریح کرد: استان قزوین دارای چنین مرکز دولتی برای درمان ناباروری نبود؛ البته بخش خصوصی وجود دارد که تاکنون راه‌اندازی نشده است.

وی در ادامه بیان کرد: در این مرکز کلیه خدمات ناباروری شامل انواع روش‌های درمان نازایی همچون IUI، IVF، تلقیح مصنوعی و تعیین جنسیت ارائه می‌شود.

ادهمی عنوان کرد: نخستین مرکز دولتی درمان ناباروری قزوین همزمان با دهه فجر در بیمارستان ولایت افتتاح می‌شود که برای احداث ساختمان و تجهیز امکانات این مرکز50 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در ادامه گفت: به طور کلیه هزینه درمان در بخش دولتی یک چهارم بخش خصوصی است اما با تحت پوشش بیمه قرار گرفتن هزینه‌های ناباروری زوجین قطعا هزینه‌ درمان به میزان 5 درصد بخش خصوصی تقلیل می‌یابد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان