۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین اجرای ۱۶عنوان برنامه در دهه فجر/ همایش "لشکر فرشتگان" برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۳۱۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ساعت: ۱۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان قزوین اعلام کرد:

اجرای ۱۶عنوان برنامه در دهه فجر/ همایش "لشکر فرشتگان" برگزار می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین گفت: بخش ویژه ما در حوزه هویت بخشی به بانوی اسلامی است که همایش "لشکر فرشتگان" با این محوریت برگزار می‌شود.

اجرای ۱۶عنوان برنامه در دهه فجر/ همایش "لشکر فرشتگان" برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حجت الاسلام مهدی محمودی پیش از ظهر امروز(شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی یادگار امام (ره) است که اکنون با حمایت و نظارت مقام معظم رهبری و بذل و عنایت هزاران شهید دانش آموزی به یک درخت تناور تبدیل شده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین افزود: رسالت اتحادیه انجمن دانش‌آموزی از تشکل خودجوش دانش‌آموزانی که داوطلبانه در انجمن‌های اسلامی شروع به فعالیت‌های فرهنگی،سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌کنند، آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: اتحادیه انجمن اسلامی پرچمدار جنبش دانش آموزی با هویت اسلامی است واز اهداف والای این انجمن قرار گیری دانش آموزان در این مسیر  است.

این مسئول ابراز کرد: اعضای این انجمن بیشتر شامل دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه هستند و یکی از ویژگی‌های خاص اتحادیه ایجاد شبکه منسجم بین دانش‌آموزان در این عرصه است.

محمودی ابراز کرد: ما به دنبال تاثیرگذاری دانش‌آموزی و هویت‌های انقلابی در عرصه های بین المللی هستیم و در این راستا در نظر داریم تمامی دانش آموزان جهان اسلام را وارد این انجمن کنیم و خروجی این هدف را در راهپیمایی اربعین می بینیم.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین اظهار کرد: برنامه‌های بسیار خاصی زیر نظر بیت رهبری برای اتحادیه‌های دانش‌آموزی در نظر گرفته شده که در نظر داریم که خود دانش‌آموزان بعد از تعلیم توسط مربی‌های متخصص بتوانند به عنوان یک فعال سیاسی و اجتماعی  مطالبات خود را در جامعه نشان دهند.

وی اذعان داشت: در طرح نخبگان دانش‌آموزی به دنبال این هستیم تا تمام کسانی که در زمینه‌های مختلف مهارت و استعداد دارند را ارتقاء دهیم و چندین طرح در این زمینه برگزار شده و بسیار موفق عمل کرده است.

محمودیبگفت: یکی از اهداف انقلاب هویت بخشی به ملت بویژه جوانان و نوجوانان است و در این راستا یک برنامه تحت عنوان مدرسه انقلاب در سطح مدارس استان داریم که در ایام دهه فجر تمامی دانش آموزان فعال در انجمن اسلامی فعال هستند تا رسالت خود رابه  عنوان یک دانش آموز متعهد و انقلابی به اجرا درآورند.

این مسئول اضافه کرد: دانش‌آموزان در این راستا برنامه‌های خود را با عناوین مختلف در غالب برنامه‌های نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی برنامه ریزی می‌کنند.

محمودی بیان کرد: برنامه‌های نمایشگاهی در غالب عناوین “دیروز ما، امروز ما و فردای ما” برگزار می‌شود که در برنامه‌های دیروز ما به بررسی کارنامه سیاه پهلوی، فساد اقتصادی زمان شاه  و معرفی اسوه‌های انقلابی می‌پردازد و این موضوعات را در نمایشگاه ارائه و یک دانش آموز در غرفه دیروز ما به روایت‌گری تاریخ می‌پردازد.

اجرای طرح "چهل برگ" در غرفه نمایشگاه‌ها

وی ادامه داد: غرفه‌” امروز ما”  با عنوان آفتاب ولایت به نقش‌آفرینی‌های رهبر معظم انقلاب و تداوم پیروزهای انقلاب را می‌پردازد و همچنین در عنوان دیگری به نام “دیوار فریاد” به دشمن شناسی و عرصه‌های نفوذ دشمن را بررسی می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: “موج پنجم ” برنامه‌ دیگری در غرفه امروز ماست که در رابطه به تولیدات و سبک زندگی اسلامی دهه‌های هفتادی و هشتادی را بحث و  بررسی می‌کند و همچنین مجاهدین سایبری را با توجه به فرصت‌ها و تهدیدات شبکه‌های مجازی تشریح می‌کند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین  افزود: سومین غرفه نمایشگاهی ما در مدارس انقلاب غرفه فردای ما است و به دنبال این هستیم که انقلاب را معرفی کنیم  تا دانش‌آموزان در غرفه‌های نمایشگاهی از دیروزما، امروز ما به فردای انتظار و مهدوی برسد و سیمای حکومت اسلامی آخر زمان را به عرصه نمایش بکشد.

وی گفت: ۲ برنامه دیگر  در بخش‍‌های ویژه تحت عنوان “هویت بانوی مسلمان در انقلاب اسلامی ” در همایش طرح ملی لشگر فرشتگان در رابطه با مقام بانوی ضریح بی نشان به مناسبت تداخل ایام فاطمیه و دهه فجر مطرح می‌شود که  از بانوان شاخصی که همسرانشان در  انقلاب فعال هستند  و همچنین زنانی که در انقلاب رشادت داشتند تقدیر می‌شود.

محمودی تشریح کرد: برنامه دیگری تحت عنوان “۴۰ برگ” داریم که شبهات دانش‌آموزان با نقلاب اسلامی را جمع‌آوری می‌کند و تا از  مطالبات دانش آموزان نسل چهارم و پنجم از انقلاب  مطلع شویم و به مشکلات آنها رسیدگی شود.

وی افزود: با برگزاری پویش کتاب خوانی به مناسبت دهه فجر که در نظر داریم ۲ کتاب به عنوان “سرباز کوچک امام “و “سلام بر ابراهیم ” را معرفی کنیم تا دانش آموزان در این فرصت به مطالعه بپردازند و در مسابقات این برنامه و اهدای جوایز آن برخودار شوند.

این مسئول اذعان داشت: در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن با تشریفات خاصی در نظر داریم در راستای تکریم و توجه به پرچم مقدس انقلاب اسلامی پرچم ایران را با همت خود دانش‌آموزان بالا بکشیم تا هویت آن را معرفی کنیم.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین در پایان گفت: تمام نمایشگاه‌های مدارس انقلاب در سطح مدارس برگزار می شود که در نظر داریم بهترین‌ آثار را در غرفه‌هایی که در روز ۲۲ بهمن بر پاشود به نمایش گذاشته شود تا  دست سازه‌ها  و کارهای دانش‌آموزان به نمایش عموم مردم بگذاریم.

انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان