۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین امدادرسانی به ۱۳۰مسافر گرفتار در برف و کولاک
کد خبر: ۳۳۳۱۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ساعت: ۱۱:۵۰ ↗ لینک کوتاه

معاون امداد و نجات هلال احمر قزوین خبر داد:

امدادرسانی به ۱۳۰مسافر گرفتار در برف و کولاک

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: بر اثر بارش برف طی روزهای گذشته به ۱۳۰مسافر گرفتار در برف و کولاک در راه‌های مواصلاتی استان قزوین امدادرسانی شد.

امدادرسانی به ۱۳۰مسافر گرفتار در برف و کولاک
حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده در جاده‌های استان به دنبال بارش برف در روزهای اخیر اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کولاک در سطح استان عملیات امداد و نجات از ساعت 16 روز 13 دی ماه آغاز و ساعت 9:32 صبح روز 14 دی ماه به اتمام رسید.

وی افزود: در طی این مدت نیروهای امداد و نجات در محورهای قسطین لار، روستای الولک واقع در محور قزوین الموت غربی و شهر رازمیان در محور قزوین الموت به ارائه اقدامات لازم به در راه ماندگان و حادثه دیدگان پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: بر اساس اقدامات انجام شده 54 خودرو گرفتار در برف و کولاک رهاسازی و به 130 سرنشین امدادرسانی انجام شد.

وی عنوان کرد: به دنبال بارش برف در روزهای گذشته50 مسافر در راه مانده در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری، حسینیه‌ها و مساجد اسکان اضطراری شدند.

هاشمی بیان کرد: بستن زنجیر چرخ، رهاسازی خودروهای گرفتار در برف و کولاک و انتقال افراد در راه مانده به مناطق امن از جمله اقدامات صورت گرفته است.
وی در ادامه گفت: در حوادث روزهای گذشته 20 اکیب عملیاتی به امدادرسانی حادثه دیدگان پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: بر اثر بارش برف طی روزهای گذشته، راه مواصلاتی۸۳ روستا در استان قزوین مسدود شده که تعداد روستاها به تفکیک بخش‌های استان شامل بخش مرکزی البرز ۵ روستا، بخش مرکزی قزوین ۳ روستا،بخش الموت غربی ۳۰ روستا، بخش الموت شرقی ۲۰ روستا، بخش کوهین ۱۴ روستا و بخش مرکزی آوج ۱۱ روستا است.

وی در پایان گفت: هم اکنون کلیه راه‌های اصلی استان قزوین، باز و تردد در آنها جریان دارد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان