۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دشمن از شکل‌گیری اندیشه حزب‌الله در امریکا و اروپا هراس دارد
کد خبر: ۳۳۳۰۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۳:۲۲ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

دشمن از شکل‌گیری اندیشه حزب‌الله در امریکا و اروپا هراس دارد

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: امروز دشمن ترسش از لبنان و مقاومت منطقه نیست بلکه ترسش از حزب الله و شکل گیری اندیشه حزب الله در امریکا و فرانسه خواهد بود.

دشمن از شکل‌گیری اندیشه حزب‌الله در امریکا و اروپا هراس دارد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سرهنگ الماس پویامنش امروز(سه شنبه) در نشست بصیرتی خواهران که در شهرستان البرز اظهار کرد: آنچه دشمنی دشمنان را علیه ما تشدید می‌کند و وقایعی نظیر 8 سال دفاع مقدس را بر ما تحمیل می‌کند، اندیشه انقلاب ما است.

وی ادامه داد: مردم می‌دانند چرا نظام را رها نمی‌کنند، چرا هر زمان فتنه می‌شود پا پس نمی‌کشند بلکه محکمتر می‌ایستند، چون حفاظت از انقلاب و اسلام را رسالت خود می‌دانند، امروز هم ما آمدیم و رسالت خود را انجام داده ایم.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: امروز دشمن ترسش از لبنان و مقاومت منطقه نیست، بلکه ترسش از حزب الله و شکل گیری اندیشه حزب الله در واشنگتن و فرانسه خواهد بود.

پویامنش تبیین کرد: این ملت یک وجب از خاک کشورش را به دشمن نداد، زن و مردم با تمام توان و قوه الهی به پیش رفتند تا توانستند یک مقاومت شکوهمند را به نمایش بگذارند، امروز این جبهه‌های نبرد در برابر هجمه فرهنگی باید تشکیل شود چراکه بارها توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده است که امروز جنگ فرهنگی است.

وی ابراز کرد: دشمن به دنبال از بین بردن نسل این انقلاب و اندیشه انقلابی است، اما دشمن بداند که این انقلاب دوبال دارد یک گذشته سرخ و اندیشه حسینی و یک بال دیگر ولایت و نگاه به آینده سبز مهدوی است.

این مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی به دنبال ارسال فرهنگ این انقلاب به کشورهای دیگر است، ما می‌خواهیم اندیشه اسلامی و باور به ولایت مهدوی در سراسر جهان گسترده شود و در این راه از امدادهای خداوند متعال بهره مند می‌شویم.

دشمن دوست ندارد ما جشن چهل سالگی بگیریم
این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: در فتنه سال 88 نیز دشمن قصد داشت که باورهای این مردم را از بین ببرد، اما در 9 دی ماه همان سال دیدیم که خروش یکپارچه مردم شکل گرفت و غیرت دینی و باور، بار دیگر این مردم را به دفاع از عقیده واداشت.

پویامنش در بهش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط اقتصادی روز کشور مطرح کرد: دشمن در جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است، دشمن بهتر از ما می‌داند که قدرت غرب در حال فرو پاشی است لذا به دنبال روزنه خاص است تا ضربه ای به ما بزند و از این روند جلوگیری کند.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: دشمنان در اتاق‌های فکر برای نابودی این کشور دائما در حال برنامه ریزی هستند، گاه برجام، گاه تحریم‌های اقتصادی، با این حال دشمن بداند جلوی این قیام اسلامی را نمی‌تواند بگیرد مردم ما آگاه هستند و می‌دانند وعده خدا حق است.

این مسئول ابراز کرد: دولت باید از این مردم حمایت کند باید کسانی که در کنارش دولت اندیشه‌های لیبرالی دارند کنار گذاشته شوند، این حداقل انتظار مردم است.

وی گفت: ما مردم از رییس جمهور انتظاراتی داریم چون در تاریخ چهل ساله انقلاب همه تلاش کردیم و خون‌هایی ریخته شده است، لذا آنهایی که از خط ولایت فاصله گرفتند از خود جدا کنند، کسی که از رهبری فاصله می‌گیرد دشمن این انقلاب است، هرکسی از این اصول و ارزش‌ها فاصله بگیرد باید کنار گذاشته شود.

پویامنش یادآور شد: دشمن دوست ندارد ما جشن چهل سالگی بگیریم، دشمن دوست ندارد دستاوردهای نظام گفته شود اما رسالت همه ما است که این دستاوردها را تبیین کنیم.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: زمانی تمام منابع این کشور به دست امریکایی‌ها اداره می‌شد، همه چیز ما در اختیار امریکا و انگلیس بود، اما امروز به خاطر عظمت شهدای مدافع حرم نمی‌توانند و جرت ندارد به سمت ایران نگاه کند.

وی در بخش پایانی بیانات خود عنوان کرد: دشمنان داخلی بدانند که هیچ امیدی نباید به امریکا داشته باشند چراکه ما از سد آمریکا گذشته ایم و به گفته رهبر معظم انقلاب آمریکا در حال افول است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان