۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بیش از ۱۶۰۰یتیم تحت حمایت کمیته امداد قزوین است
کد خبر: ۳۳۳۰۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ساعت: ۸:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان:

بیش از ۱۶۰۰یتیم تحت حمایت کمیته امداد قزوین است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با مشارکت و همکاری ۱۴ هزار حامی در طرح اکرام ایتام، یتیم بدون حامی در استان قزوین نداریم.

بیش از ۱۶۰۰یتیم تحت حمایت کمیته امداد قزوین است
مجید مومنی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به مشارکت قابل توجه مردم در کمک به ایتام و نیازمندان بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خدمت به جامعه هدف خود طرح‌های مختلفی را تدارک دیده که برای کمک به ایتام، طرح اکرام ایتام حلقه اتصال نیکوکاران و ایتام تحت حمایت است.

وی ادامه داد: هم اکنون هزار و 655 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین است که با مشارکت و همکاری 14 هزار حامی در طرح اکرام ایتام، یتیم بدون حامی در استان قزوین نداریم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: شاید در ظاهر محرومان به کمک دیگران نیاز داشته باشند، اما واقعیت این است که ما نیازمند واقعی برای کمک به محرومان هستیم چراکه با واسطه کار خیر بودن نعمت است.

وی تصریح کرد: وقتی کسی به نیازمندی کمک می‌کند، کمک نیکوکار قبل از اینکه به دست نیازمند برسد در درگاه الهی وارد می شود از این رو باید دست حامیان را بوسید و برای داشتن چنین مقامی آن را الگو خود قرار دهیم.

مومنی داشتن ثروت را لازمه نیکوکاری ندانست و عنوان کرد: برای نیکوکار بودن لازم نیست پول زیادی داشته باشیم چراکه، نیکوکار با درآمد اندک نیز می‌تواند دلی بزرگ و روحی متعالی داشته باشد و در راه خیر گام بردارد.

وی اعلام کرد: در درگاه الهی آنچه مهم است حجم کمک نیست بلکه خداوند سبحان به نیت اعمال مینگرد و کسانی که بدون چشم داشت و شناخت مستقیم به ایتام کمک می کنند، همانا در تجارت سودمند با پروردگارشان به سود دنیوی و اخروی می‌رسند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم قزوین می توانند از طریق کد دستوری شماره همراه # 028*8877* کمک های خود را براساس نیت خود اهداء کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان