۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کارنامه انقلاب، تربیت شهدای مدافع حرم است/ مدیران ما در برابر غرب دچار وادادگی شده‌اند
کد خبر: ۳۳۳۰۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ساعت: ۱۶:۶ ↗ لینک کوتاه

عباسی در قزوین:

کارنامه انقلاب، تربیت شهدای مدافع حرم است/ مدیران ما در برابر غرب دچار وادادگی شده‌اند

عباسی در قزوین گفت: درواقع کارنامه جمهوری اسلامی انسان سازی است که از آن شهید حججی‌ها، بابایی‌ها و ابوترابی‌ها بیرون آمده‌اند.

کارنامه انقلاب، تربیت شهدای مدافع حرم است/ مدیران ما در برابر غرب دچار وادادگی شده‌اند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حسن عباسی امروز(دوشنبه) در دوره تخصصی راویان پیشرفت انقلابی در مسجد الغدیر قزوین، اظهار کرد: برخی از مکاتب در کارنامه‌شان حرفی برای گفتن ندارند اما برخی از مکاتب مدعی آینده هستند، به لیبرالیسم که می‌رسیم یک پدیده پویاست و مکتب اسلام هم همین طور است چراکه وقتی می‌گوییم انقلاب اسلامی، اسلام یک کارنامه گذشته و برنامه برای آینده دارد.

وی افزود: باید کارنامه و برنامه انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار داد و تبیین کرد و فقط پرداختن به دستاوردهای آماری و زیرساختی که در هر حکومت دیگری هم اتفاق می‌افتد کافی نیست، چراکه ما داریم در مورد یک موجود زنده که پویا و در حال حرکت است و برای خود گذشته و آینده‌ای دارد حرف می‌زنیم.

رئیس اندیشکده یقین ابراز کرد: این آمار و ارقامی که درمورد زیرساخت‌ها و تکنولوژی در طول ۴۰سال جمهوری اسلامی ارائه می‌شود برای مخاطب اغناء کننده نیست، چراکه در هر حکومتی هم این اتفاق می‌افتاد اما تمایز مهمتری در انقلاب اسلامی با سایر حکوت‌ها وجود دارد که باید به خوبی تبیین و در جامعه نهادینه شود.

عباسی بیان کرد: اولین مسئله‌ای که باید درمورد جمهوری اسلامی بیان کرد این است که ۴۰سال حکومت اسلامی و دینی در کارنامه هیچ پیامبری به جز حضرت سلیمان در تاریخ اسلام وجود ندارد در حالی که جمهوری اسلامی ۴۰ سال پایدار مانده است.

وی تصریح کرد: مسئله دیگر این است که باید دید اصل و شان جمهوری اسلامی چیست؟ جمهوری اسلامی در ۴۰سال گذشته چه کرده که اگر رژیم پهلوی بود هرگز انجام نمی‌شد؟ درواقع کارنامه جمهوری اسلامی انسان سازی است که از آن شهید حججی‌ها، بابایی‌ها و ابوترابی‌ها بیرون آمده‌اند.

فرهنگ لیبرالیسم توسط سلبریتی‌ها در ایران کپی شد
این تحلیلگر سیاسی تصریح کرد: آنچه که محصول جمهوری اسلامی است دوام ۴۰ سال حکومت دینی است که در کارنامه هیچ پیامبری نیست؛ مسئله بعدی که باید به آن پرداخت این است که هیچ پیامبری در دوره خود به اندازه جمهوری اسلامی نیروی پابه‌کار نداشت چراکه امروز در مناسبت‌های ملی و دینی مختلف جمعیتی که فقط در یک مسجد در شهری کوچک هستند با تمامی یاران پیامبران برابر می‌کند.

عباسی تاکید کرد: در طول ۴۰سال عمر بابرکت جمهوری اسلامی چنان تربیت معنوی و الهی زیاد شده که جمعیت یک مسجد ما با نیروهایی که در تمام دوره پیامبران بود برابری می‌کند؛ از زمان حضرت آدم تا سال ۱۳۵۷ کل انسان‌هایی که رستگار شدند با انسان‌هایی که در بازه زمانی از سال ۱۳۵۷ تا کنون رستگار شدند برابری نمی‌کند.

وی عنوان کرد: متاسفانه فرهنگ لیبرالیسم امریکایی توسط سلبریتی‌ها در ایران کپی شده است؛ امروز وزیر و شهرداری در کشور داریم که می‌گویند باید مثل فوتبال برویم از خارج مدیر بیاوریم یعنی به توانمندی داخلی و ظرفیت‌های کشور ایمان ندارند و از فرهنگ غرب تبعیت می‌کنند.

رئیس اندیشکده یقین تصریح کرد: در حالی برخی مدیران ما دچار وادادگی در برابر غرب شده‌اند که ما مدیری مانند حاج قاسم سلیمانی را به جهان صادر می‌کنیم و نتیجه کار این شده که امروز ترامپ می‌گوید ۷تریلیون دلار در منطقه هزینه کردیم و اکنون نیروهایش را از سوریه خارج می‌کند.

عباسی افزود: چطور شد که ما توانستیم امریکا را در منطقه شکست دهیم برای اینکه ما یک ژنرال جهانی همچون حاج قاسم سلیمانی داریم؛ محصول تفکر امریکایی از هم پاشیدن زندگی‌ها و آلودگی به فسادهای اخلاقی است و متاسفانه این فرهنگ توسط برخی چهره‌ها و شخصیت‌ها در داخل به سبک زندگی تبدیل می‌شود.

وی گفت: کارنامه جمهوری اسلامی شهید حججی‌ها هستند، شخصیت‌هایی که آموزه‌هایشان در هیچ کلاس درسی پیدا نمی‌شود و فرهنگ شهید حججی این است که انسان به مرتبه‌ای برسد که خودش را آماده فروش به خدا کند.

این تحلیلگر سیاسی تصریح کرد: حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق، بسیج و انصرالله یمن محصولات جمهوری اسلامی است.

اقتصاد اروپا و امریکا فروپاشیده است
عباسی اضافه کرد: پروژه جدید که باید به طور جدی روی آن کار شود مربوط به تمدن نوین اسلامی است که مقام معظم رهبری برای ۵۰ سال آینده تبیین کرده‌اند و برای یک جامعه اسلامی ۱۸۰ ترند را تعیین کرده‌اند که باید این موارد را برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: افول امریکا نزدیک است و یکی از علت‌های این فروپاشی به خاطر بدهی زیاد، ربا و سودخواهی است و امریکا امروز ۲۱/۹ تریلیون دلار بدهی دارد و روز به روز هم بر آن افزود می‌شود.

رئیس اندیشکده یقین افزود: اقتصاد اروپا و امریکا فروپاشیده است و این خیانتی بود که استادان اقتصاد کردند که نگفتند اقتصاد جهان در حال فروپاشی است و مذاکره با امریکا راه حل نیست بلکه اقتصاد مقاومتی است که مشکلات کشور را حل می‌کند.

عباسی عنوان کرد: امروز کشوری زنده است که رویا داشته باشد و رویای ما شامل دو درجه مهدویت و آخرت است، اما امریکا می‌گوید این دنیا بهشت است و امریکا سرزمین فرصتهاست برای استفاده از این بهشت اما ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود گفت رویای امریکا مرده است.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم که ترامپ برای حفظ منابع و برای اینکه کشورش را با چنگ و دندان حفظ کند به هر کاری دست می‌زند و این درحالی است که عده‌ای از شخصیت‌ها در داخل به این حد از وادادگی در برابر غرب رسیده‌اند که حتی فرزندانشان را می‌خواهند در غرب به دنیا بیاورند.

این تحلیلگر سیاسی گفت: ۸۵درصد امریکایی‌ها تولیدات مستهجن این کشور در فضای مجازی را مصرف می‌کنند و امریکا کشوری است که قانون همجنسگرایی را پذیرفته و حدود ۴۰درصد جمعیت آن زنازاده هستند.

عباسی در پایان افزود: ما باید حقیقت‌های اسلام را تبیین کنیم و در تمامی حوزه‌ها کارایی اسلام را به اثبات برسانیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان