۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نمایشگاه لوستر و دکوراسیون داخلی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۳۰۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ساعت: ۱۱:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین:

نمایشگاه لوستر و دکوراسیون داخلی در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه لوستر،چراغ های روشنایی و دکوراسیون داخلی از ۱۱ دی ماه در قزوین خبر داد.

نمایشگاه لوستر و دکوراسیون داخلی در قزوین برگزار می‌شود
هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: نمایشگاه لوستر، چراغ‌های روشنایی و دکوراسیون داخلی از ۱۱ لغایت ۱۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت پنج روز با حضور بیش از ۵۰ تولید کننده و عرضه کننده لوستر و محصولات دکوراسیون برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین بیان کرد: در این رویداد اقتصادی مشارکت کنندگان از استان‌های تهران، گیلان، البرز، همدان، یزد و قزوین تولیدات و محصولات خود را در معرض دید عموم مردم قرار خواهند داد.

طاهرخانی تصریح کرد: مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه ایجاد فضایی برای ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز برای مصرف کننده است.

وی گفت: نمایشگاه لوستر، چراغ‌های روشنایی و دکوراسیون داخلی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای عموم مردم خواهد بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان