۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین شهید حججی‌ها تقاص اشرافی‌گری مسئولان را می‌دهند/ استکبارجهانی در خاورمیانه زمین‌گیر شد
کد خبر: ۳۳۳۰۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۹ ساعت: ۱۲:۳۸ ↗ لینک کوتاه

حاجی بابایی در بزرگداشت مراسم "۹ دی" در قزوین:

شهید حججی‌ها تقاص اشرافی‌گری مسئولان را می‌دهند/ استکبارجهانی در خاورمیانه زمین‌گیر شد

حاجی بابایی در قزوین گفت: امروز در کشور اقتصاد لیبرالی‌ها انقلابی‌گری را گروگان گرفته و شهید حججی‌ها باید تقاص اشرافی‌گری را بدهند.

شهید حججی‌ها تقاص اشرافی‌گری مسئولان را می‌دهند/ استکبارجهانی در خاورمیانه زمین‌گیر شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حمیدرضا حاجی بابایی امروز(یکشنبه) در مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی در قزوین در خیابان شهدای قزوین، اظهار کرد: امروز ۹ دی ماه و به عنوان یوم الله است، روزی که در کشور ما از آن به عنوان ایام اللهی که نظام جمهوری اسلامی به دلیل حضور انقلابی ملت ایران بار دیگر رسمیت یافت.

وی با بیان اینکه 9 دی حرکت انقلابی بود که در استمرار انقلاب اسلامی بسیار موثر واقع شد، افزود: انقلاب اسلامی هدف بلندی برای مردم و رهبران ایران تعریف و بر اساس آن کار خود را شروع کرد که برای دانستن این اهداف باید به وصیت نامه شهدا نگاه کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: اکثر شهدا در وصیتنامه خود به یک مفهوم مشترک اشاره کردند که ما می‌خواهیم انقلاب کنیم و در ایران پرچمی را به دست بگیریم و اسلام را در دنیا معرفی کنیم چراکه در دنیا پرچم اسلام سعودی و امریکایی بالا رفته بود و با اسلام ناب فرسنگ‌ها فاصله داشت.

وی عنوان کرد: اسلام امریکایی و سعودی یعنی اسلامی که در دنیا تولید داعش می‌کند و برای ترامپ رقص شمشیر راه می‌اندازد و به دخترش میلیاردها دلار هدیه می‌دهد.

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، اهداف انقلاب و کارآمادی نظام جمهوری اسلامی را در مکتب اهل بیت به اثبات رساندیم.

وی ابراز کرد: امروز توانستیم اسلام اهل بیت(ع) را به دنیا معرفی کنیم و موفق شدیم عراق که خواستگاه اهل بیت(ع) و مورد احترام شیعیان و مسلمانان است از دست اسلام سعودی آزاد کنیم و به دست اسلام اصلی برسانیم و در اربعین حسینی شاهد حرکت میلیونی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان هستیم.

حاجی بابایی گفت: امروز استکبار جهانی در خاورمیانه زمین‌گیر است و شاهد پیروزی محور مقاومت در منطقه به ویژه در سوریه و لبنان هستیم که همه تحت تاثیر ایران اسلامی اتفاق می‌افتد.

وی عنوان کرد: امریکا به دنبال آن است به هر شکل ممکن اهداف شومش را در داخل کشور برای ضربه و تضعیف انقلاب دنبال کند و نهم دی یکی از روزنه‌هایی بود که برای اقدام امریکا بر علیه تفکر ایران اسلامی شکل گرفت.

وزیر اسبق آموزش و پرورش اذعان کرد: امروز زیبایی ۹ دی به دلیل حضور گسترده مردم به حمایت از اعتقادات دینی، غیرت و شرف ملت ایران است که در تاریخ مثال‌زدنی است.

حاجی بابایی تصریح کرد: اگر در مسجد کوفه امام علی (ع) را به شهادت رساندند به دلیل آن بود که مردم حضور نداشتند و اگر امروز رهبر ما در مقابل استکبار ایستادگی می‌کند به خاطر حضور همیشگی مردم است؛ این مردم در طول تاریخ نشان دادند اگر اراده کنند هیچ سدی جلودار آن‌ها نخواهد بود.

وی تاکید کرد: انقلاب ما توانسته در تمام صحنه‌های بین المللی حضور داشته باشد و امریکا را از منطفه متواری کرده به طوری که رییس جمهور امریکا را مجبور کرده شبانه در پایگاه نظامی خود در عراق با سربازان دیدار کرده و بازگردد که نشان دهنده ترس ابرقدرت‌ها از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مجلس دهم ابراز کرد: دشمن امروز به این نتیجه رسیده که با تفکر اسلامی نمی‌تواند مقابله کند و توان جنگ نظامی با ایران اسلامی را ندارد، چراکه به عنوان قدرت منطقه شناخته شده است.

حاجی بابایی بیان کرد: از آنجایی که امریکا نمی‌تواند وارد هماورد ایدئولوژی با ایران اسلامی شود لذا از طرق دیگر وارد می‌شود؛ یکی دیگر از قدرت‌های ایران قدرت موشکی است که امروز امریکا با تمام توان تهدید می‌کند که ایران باید توان موشکی خود را کاهش دهد.

وی ادامه داد: برنامه دیگر امریکا جنگ روانی و اعتقادی است که چون از همه جا شکست خورده فکر می‌کند از این طریق می‌تواند وارد شود؛ درست است که ما در وضعیت اقتصادی دچار مشکل هستیم اما میلیون‌ها جوان مانند شهید حججی داریم که با الگوگیری از امام حسین(ع) با دشمن مقابله می‌کنند و یک قدم عقب نمی‌ایستند.

حاجی بابایی تصریح کرد: تفکر انقلابی‌گری در داخل و خارج از کشور موفق بوده اما متاسفانه اقتصاد ما در کشور طی چهل سال اقتصاد لیبرالیستی بود و امروز در کشور اقتصاد لیبرالی‌ها انقلابی‌گری را گروگان گرفته و شهید حججی‌ها باید تقاص اشرافی‌گری را بدهند.

وی عنوان کرد: کسانی که به شهادت رسیدند باید تقاص کار کسانی را بدهند که یک روز برای انقلاب نجنگیدند اما پای سفره انقلاب نشسته و حکم می‌دهند؛ چرا باید در کشور ما به عنوان منادی عدالت و وحدت شاهد اقشار کم درآمد و مشکلات اقتصادی و معیشتی عده‌ای باشیم؟.

وزیر اسبق آموزش و پرورش ادامه داد: این مشکلات اقتصادی به دلیل کندی حرکت جهادی مسئولان است در حالی که ملت ما هروقت ارداه کردند باقدرت از انقلاب دفاع کردند که ۹دی یک مورد از آن است.

وی ابراز کرد: پشت پرده 9 دی چه بود؟ روزی که ۸۰ درصد ملت ایران در انتخابات حضور یافتند تا پاسخ آمریکا را بدهند نیز روزنه‌ای برای آمریکا باز شد تا با نفوذ بتواند به اهدافش برسد اما نتوانست در برابر بصیرت و آگاهی ملت ایران دوام بیاورد چراکه این ملت در برابر توهین به اعتقادات و عاشورا ساکت نمی‌مانند.

این مقام مسئول افزود: بدون شک مشکلات اقتصادی برطرف خواهد شد و امروز ملت بزرگ ایران در نهم دی ماه جمع جمع شدند تا به رهبر خود لبیک بگویند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ در سال‌های آینده فتنه‌های بزرگی رخ خواهد داد، ملت ایران امدند تا اعلام آمادگی و آگاهی کنند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش تاکید کرد: ما جلوی کسانی که اشرافی گری دارند می‌ایستیم و دشمن به دنبال تفرقه افکنی در کشور است و نفاق چهره خود را نمایان می‌کند؛ دشمن با توطئه‌ها در کمین است تا چهره‌های انقلابی را به فساد بکشاند.

وی بیان کرد: یکی از توطئه‌های دشمن این است که به انقلابیون بگوید سکوت کند و این سکوت مرگبار است و مانند سکوت در واقعه عاشوراست.

حاجی بابایی تصریح کرد: مردم امروز پشت انقلاب و ولی فقیه ایستاده‌اند و مجلس و دولت باید انقلابی عمل کند و اشرافیگری از بین برود، چرا باید مسئولی که بر سر سفره انقلاب می‌ایستد به فکر شکم سیری خودش باشد؟

وی در پایان گفت: ما پشت ولی فقیه و رهبرمان هستیم و با دفاع از رهبر و انقلاب فصل‌های خوبی را شاهد خواهیم بود و با حرکت انقلابی قوای سه گانه مشکلات اقتصادی را پشت سر خواهیم گذاشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان