۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حماسه "۹ دی" نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم است
کد خبر: ۳۳۳۰۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۹ ساعت: ۱۰:۴۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

حماسه "۹ دی" نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: حرمت‌شکنی فتنه‌گران در روز عاشورا و اهانت به مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) در سال ۸۸، عامل مهم برای ایجاد حماسه ۹ دی بود.

حماسه "۹ دی" نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم است
مهدی صادق پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه سال 88 یکی از برهه‌های تاریخی حضور با بصیرت مردم وقت شناس ایران اسلامی و عزیز ما در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی است.

وی افزود: حضور باشکوه ملت در نهم دی ماه 88، نماد عزت و استقلال، بصیرت، دشمن شناسی و اقدام بموقع را نشان داد.

این مسئول بیان کرد: در نهم دی ماه سال 88 مردم با حضور خودجوش و میلیونی خود در سراسر کشور مجددا مشروعیت سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همه دنیا اعلام کردند و نقشه‌های دشمنان انقلاب و استکبار جهانی را خنثی کردند.

صادق پور یادآور شد: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با بیان اینکه این روز در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد، عنوان کرد: در این روز تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان را مأیوس و ناامید ساخت.

فتنه‌گران اصل نظام و اسلام را هدف قرار داده بودند
وی ادامه داد: مردم ایران نشان دادند که هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های دشمنان انقلاب را نمی‌خورند و در عمل نشان دادند که به جمله حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی به آن معتقد و پایبند هستند.

این مسئول گفت: حرمت‌شکنی فتنه‌گران در روز عاشورا و اهانت به مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) و همچنین خسارت‌هایی که به دولت و مردم در سال 88 وارد شد، عامل مهم برای ایجاد حماسه 9 دی بود.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران اصل نظام و اسلام را هدف قرار داده بودند، تاکید کرد: درایت رهبری و آگاهی مردم و اطاعت مردم از مقام معظم رهبری باعث شد دشمن نتواند به هدف خود برسد.

صادق پور با تشریح برنامه‌های هفته بصیرت که توسط ستاد ناحیه و حوزه‌های مقاومت در سطح شهرستان قزوین، عنوان کرد: نشست‌های بصیرتی، دیدار ازخانواده شهدا، صبحگاه بصیرت در مدارس، مسابقات مختلف، برنامه‌های بصیرتی و ویژه برنامه حضور حماسی برخی از این برنامه‌هاست.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان