۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین حضور آگاهانه تمام اقشار و وحدت از دستاوردهای «۹دی» است/ تکیه بر توان داخلی توطئه اقتصادی را خنثی می‌کند
کد خبر: ۳۳۲۹۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۹ ساعت: ۸:۴۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

حضور آگاهانه تمام اقشار و وحدت از دستاوردهای «۹دی» است/ تکیه بر توان داخلی توطئه اقتصادی را خنثی می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: در ۹دی همه گروه‌های مردم آگاهانه در صحنه حضور پیدا کردند، در‌واقع حفظ وحدت و یکپارچگی برای نظام و انقلاب یکی از دستاوردهای آن روز بود.

حضور آگاهانه تمام اقشار و وحدت از دستاوردهای «۹دی» است/ تکیه بر توان داخلی توطئه اقتصادی را خنثی می‌کند
 روح الله بابایی صالح، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: باتوجه به اتفاقاتی که سال۸۸ در کشور رخ داد دشمن خارجی و داخلی علیه نظام و انقلاب ما اقدام کرده بودند، اما با یاری خدا و رهنمودهای رهبری مردم بیدار بیرون آمدند.

وی ادامه داد: در روز ۹ دی خود مردم در مقابل مقدسات و دین به فتنه‌ها پاسخ دادند و نشان وحدت و ایستادگی مردم در مقابل دشمنان بود، هر چقدر برای ما سخت و مشکل باشد مردم این کشور اسلامی تحت مدیریت مقام معظم رهبری تمام دستورات ایشان را انجام می‌دهند.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس تاکید کرد: در ۹دی همه گروه‌ها در صحنه حضور پیدا کردند، در‌واقع حفظ وحدت و یکپارچگی برای نظام و انقلاب یکی از دستاوردهای آن روز بود و خود مردم آگاهانه، خودجوش و بدون نیاز به دعوت و حضور یافتند و یک صدا از آرمان‌ها دفاع کرده و مشت محکمی به دهان یاوه گویان داخلی و خارجی زدند.

مردم ایران در حال مقابله با جنگ اقتصادی هستند
وی ابراز کرد: دشمن ما دشمن نظام و انقلاب ما است و به هیچ وجه کوتاه نمی‌آید، سال ۸۸ فتنه را پیش بینی کرده بود و در زمان حاضر نیز به دنبال راهی برای ضربه به نظام است، ما باید تلاش کنیم تا دشمن به این اهداف دست پیدا نکند و در سایه وحدت و آرامش در داخل کشور مقابل آن‌ها ایستادگی کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین دامه داد: در گذشته تلاش دشمن در بُعد نظامی بود و هم اکنون با جنگ اقتصادی، تحریم و ممنوع کردن واردات دارو، هواپیما و اقلام مورد نیاز انسان درصدد وارد کردن ضربه‌های اساسی به کشور هستند.

بابایی صالح عنوان کرد: در کنار هم بودن مردم کشور، تولید کالای خوب در داخل، مصرف کالای ایرانی و عدم مصرف تولیدات خارجی ایستادگی در برابر تحریمات را به همراه خواهد داشت؛ ما شرایط سخت‌تر را هم پشت گذاشته‌ایم.

وی افزود: مردم در زمان انقلاب و اوایل جنگ ایستادگی کردند، هم اکنون نیز که پیشرفت‌های بسیار خوبی به دست آمده می‌توان با منابع و ذخایر در مقابل دشمن روی پای خود ایستاد و استقلال کشور را حفظ کرد.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس در پایان گفت: قطعا عوامل خارجی در داخل نیز عناصری دارند، لازم است از آن‌ها نیز مواظبت شود تا به عاملی برای ضربه زدن تبدیل نشوند، این عوامل یا باید بیرون رفته یا تسلیم نظام و انقلاب شوند.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان