۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حماسه "۹دی" افزایش وحدت ملی را به همراه داشت/ مشکلات اقتصادی تهدید جدی برای امنیت کشور است
کد خبر: ۳۳۲۹۶۷ نویسنده: بهمن طاهرخانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۸ ساعت: ۸:۵۰ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون قضایی مجلس:

حماسه "۹دی" افزایش وحدت ملی را به همراه داشت/ مشکلات اقتصادی تهدید جدی برای امنیت کشور است

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: باید همواره توجه داشت که دشمن منتظر فرصت است تا کشور را به سمت و سوی هرج و مرج و ناامنی پیش ببرد، در همین راستا لازم است در صحنه بود تا این هدف دست تحقق پیدا نکند.

حماسه "۹دی" افزایش وحدت ملی را به همراه داشت/ مشکلات اقتصادی تهدید جدی برای امنیت کشور است
بهمن طاهر خانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: در ایام انتخابات سال 88 در حالی که ملت یکپارچه و منسجم پیش می‌رفتند تا آرامش و ثبات بیشتری در کشور حاکم شده و برنامه ریزی‌های دقیق‌تری حاکم شود، حوادث فتنه 88 به‌واسطه زیاده‌خواهی برخی افرادی که عِرق دینی و ملی نداشتند صدمات جدی به عرصه بین المللی ما ایجاد کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه با حوادث آن زمان به دشمن القا شد که وحدت لازم در کشور حاکم نیست، اما با انسجام، وحدت و بصیرت مردم بخش عمده‌ای از زیاده خواهی‌های استکبار از بین رفت و مردم نیز آگاه شدند که اینطور نیست که تمام افرادی که در عرصه سیاست جولان می‌د‌هند خواهان خوبی برای ملت باشند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس ابراز کرد: راهنمایی‌ها و سخنرانی‌های رهبری در این آگاهسازی نقشی به‌سزا داشت و جرقه جدیدی در اتحاد و وفاق مردم برای حفظ منافع ملی را به همراه داشت.

وی تاکید کرد: باید همواره توجه داشت که دشمن منتظر فرصت است تا کشور را به سمت و سوی هرج و مرج و ناامنی پیش ببرد، در همین راستا لازم است در صحنه بود تا این هدف دست تحقق پیدا نکند.

این مسئول درباره فتنه‌های تهدیدآمیز برای کشور عنوان کرد: ایجاد مشکلات و جنگ‌های نیابتی دشمن در اطراف ما و همسو و هماهنگ کردن کشورهای مرتجع منطقه با خود در راستای مقابله با حق خواهی ملت ایران بوده و تهدیدی است که در خارج از مرزها برای ما وجود دارد، که البته این تهدیدها باتوجه به حضور مردم در صحنه خنثی خواهد شد.

به رانت خواران باید برخورد جدی شود

وی اذعان کرد: به راه انداختن نزاع‌های فرقه‌ای، ایجاد تضاد بین استان‌ها و القای اموری که با نشست و گفتمان قابل حل هستند از جمله تهدیدهای موجود در داخل کشور است.

طاهرخانی ادامه داد: وضعیت اقتصادی مردم وضعیت درست و به جایی نیست و در کنار این نبود برنامه ریزی‌های دقیق درجهت ایجاد عدالت اجتماعی و اقتصادی که برای مردم محسوس باشد، نیز یکی دیگر از تهدیدهای داخلی به شمار می‌رود.

وی ابراز کرد: لازم است سیاست‌مداران و برنامه ریزان کلان کشور توجه داشته باشند که جوانانی که آینده سازان کشور هستند هم اکنون برای حداقل معیشت در سختی هستند و هیچ پشتوانه شغلی و درآمدی ندارند و این موضوع برای مسائل امنیتی کشور تهدیدی بزرگ محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار کرد: منسجم و جدی بودن دولتمردان، مسئولان اجرایی کشور، قوه مقننه و قوه قضائیه در برابر کسانی که با زیاده خواهی ایجاد رانت کرده و به بیت المال و حقوق عمومی دست اندازی دارند، ضروری است.

وی ادامه داد: نباید افرادی باشند که با تکیه به جایگاه قدرت با زیاده خواهی در مسائل اقتصادی رانت ایجاد کنند و کسی هم با آنها مقابله نکند، اخیرا فعالیت‌هایی در این راستا در قوه قضائیه انجام شده که البته در برابر آنچه که در کشور درمورد ایجاد تضاد طبقاتی و انحصار ثروت و قدرت در بخش کوچکی از کشور وجود دارد کار بزرگی نبوده و باید ادامه داشته باشد.

طاهرخانی عنوان کرد: اگر اقدامات پیشگیرانه در حوزه اقتصادی و قضایی انجام نگیرد تهدیدی برای آینده کشور است.

وی در پایان گفت: بزرگترین و آرمانی‌ترین خواسته مردم عدالت است، اگر این خواسته به طور محسوس در جامعه برقرار شود مردم در برابر استکبار و زیاده خواهی دشمن ایستادگی داشته و حساب خود را از معاندین جدا خواهند کرد.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان