۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مشکلات اقتصادی به‌واسطه گره‌زدن کارها به کدخداست/ مردم در "۹ دی" ایستادگی پای درس رهبری را نشان دادند
کد خبر: ۳۳۲۹۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۸ ساعت: ۸:۴۹ ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام پناهیان در قزوین:

مشکلات اقتصادی به‌واسطه گره‌زدن کارها به کدخداست/ مردم در "۹ دی" ایستادگی پای درس رهبری را نشان دادند

پناهیان گفت: زمانی که نان و آب و برق این مملکت به قرارداد با کدخدا موکول شد دچار مشکلات اقتصادی می‌شویم، اما زمانی که توکل به خدا کردیم و دین او را نصرت کردیم گشایش در کار ما ایجاد می‌شود.

مشکلات اقتصادی به‌واسطه گره‌زدن کارها به کدخداست/ مردم در "۹ دی" ایستادگی پای درس رهبری را نشان دادند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام علیرضا پناهیان شب گذشته در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد امام خمینی(ره) غیاث آباد قزوین اظهار کرد: ۷دی واقعه بزرگی در تاریخ است که مردم قزوین توانستند با مقاومت خود مقابل رژیم شاهنشانی بایستند و زمینه‌ساز مبارزات باقدرت‌تری برای پیروزی انقلاب شوند.

وی افزود: انتظاری که مردم ایران از مردم قزوین دارند این است که به واسطه پیشینه تاریخی و مبارزاتی که دارد در جریان مقاومت‌هایی همچون ۹ دی گل بکارند که مردم قزوین همیشه پشتیبانی خود را از انقلاب ثابت کرده‌اند.

کارشناس حوزه رسانه اذعان کرد: مهم این است ما از گذشته پرافتخار برای آینده درس بگیریم اینکه فقط از گذشته پرافتخار خود فقط صحبت کنیم کفایت نمی‌کند؛ بلکه خداوند این گذشته پرافتخار را به هرقومی می‌دهد تا از آن تجارت پرسودی برای آینده داشته باشد.

وی یادآور شد: عربستان بعنوان دشمن یمن از دشمن ما یعنی صدام در دوران دفاع مقدس مجهزتر است و مردم این کشور از مردم ما در دهه شصت محروم تر هستند، اما پیروزی‌های آنها تا به امروز بیشتر بوده و دلیل این موضوع نصرت الهی است.

پناهیان عنوان کرد: در دوره ای که ایران در دهان امریکا زد چرا برخی از سیاستمداران نادان برای ادامه اداره کشور خود را نیازمند کدخدا می‌بینند؟ مگر روز اول مبارزه ما با نگاه به امریکا کار خود را آغاز کردیم؟

وی ادامه داد: خداوند در ابتدای انقلاب ما را با دست خالی کمک کرد، چطور امروز که صاحب امنیت و اقتدار و پیشرفت و توسعه شده ایم یعنی قرار است پشتیبانی و امداد غیبی خود را کم ‌کند؟!

این کارشناس دینی اذعان کرد: جامعه ای که امیدش به کدخدا باشد، خداوند هم آنها را به همان کدخدا واگذار می‌کند و رزق و روزی و اقتصاد آنها تنگ می‌شود.

وی تصریح کرد: زمانی که نان و آب و برق این مملکت به قرارداد با کدخدا موکول شد دچار مشکلات اقتصادی می‌شویم، اما زمانی که توکل به خدا کردیم و دین او را نصرت کردیم گشایش در کار ما ایجاد می‌شود.

پناهیان با بیان اینکه بازی دلار نتیجه ضعف عملکرد مسئولان کشور بود، گفت: چرا باید جامعه به وضعیتی برسد که به طور ناگهانی دارایی مردم به یک سوم کاهش یابد؟

وی بیان کرد: مردم به کسی رای دادند که به جای خدا گفت کدخدا! در این شرایط تر و خشک باهم می‌سوزند زیرا وعده خدا حق است و ما به غیرخدا واگذار می‌شویم.

کارشناس حوزه رسانه تاکید کرد: مردمی که به خدا متوکل نباشد حتی اگر رسول خدا در بین آنها حضور داشته باشد باز هم نصرت خود را از آنها خواهد گرفت.

وی ابراز کرد: هرکس به مذاکره توکل کند خدا نابودش خواهد کرد و به حقوق آخر ماه توکل کند خدا فقیرش می‌کند.

پناهیان یادآور شد: از ابتدای انقلاب با دستان خالی و با توکل به خدا در دهان امریکا زدیم، لانه جاسوسی این کشور را گرفتیم و هشت سال جنگ ایستادگی کردیم، اما امروز مسئولان به کدخدا توکل کردند قراردادشان شکست خورد و فقر به سراغ کشور آمد.

وی تاکید کرد: شعور دینی ندارد هرکس این حرف‌ها را سیاسی بداند، این سخنان دینی و کلام قرآن است.

این کارشناس مذهبی اعلام کرد: ما با دست خالی و با توکل به خدا شروع کردیم و در معامله با خدا انقلاب خود را آغاز کردیم، اگر در ادامه راه دچار تزلزل شویم پشتیانی خدا را از دست داده و دچار شکست می‌شویم.

وی اذعان کرد: دشمنان ما خیلی ضعیف هستند و باید تا امروز نابود می‌شدند، ما دچار ناخالصی هستیم و ظهور حضرت حجت(عج) به این دلیل تاخیر افتاده، چون ناخالصی داریم خداوند نصرت خود را عقب می‌اندازد و دشمن از این فرصت استفاده می‌کند و ما متضرر می‌شویم.

این کارشناس سیاسی گفت: وقتی عده ای فتنه ۸۸ را ایجاد می‌کنند هم تحریم‌ها افزایش می‌یابد و هم مسیر پیشرفت بسته می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی دولتی امریکا را کدخدا می‌داند ما ضربه می‌خوریم، از بی عرضگی خودمان است، اگر این بی‌عرضه‌ها کنار گذاشته نشوند ما بیشتر ضربه خواهیم خورد.

پناهیان با بیان اینکه ۹دی را باید جشن گرفت، عنوان کرد: رزمندگانی که پای درس پیامبر(ص) بودند خیلی زود منحرف شدند و حتی با شنیدن ناله‌های حضرت زهرا(س) هیچ کدام به یاری ایشان نرفتند؛ اما مردم پای درس رهبری ایستاده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: هنوز ملت ایران ایستادگی و مقاومت خود را ادامه می‌دهد، آفرین بر مردمی که در ۹ دی حماسه آفریدند و اجازه ندادند پسر فاطمه تنها بماند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان