۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین متلاشی شدن باند سارقان خودرو در قزوین
کد خبر: ۳۳۲۹۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۷ ساعت: ۱۰:۵۴ ↗ لینک کوتاه

️ فرمانده انتظامی استان اعلام کرد:

متلاشی شدن باند سارقان خودرو در قزوین

️ فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و متلاشی شدن باند سارقان خودرو در قزوین خبر داد.

 متلاشی شدن باند سارقان خودرو در قزوین
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح استان و ایجاد جو نگرانی در بین شهروندان موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: ماموران کلانتری "بیدستان " شهرستان "البرز " حین گشت زنی یک سارق را حین سرقت از داخل خودرو مشاهده و بلافاصله سارق را حین فرار دستگیر کردند.

وی افزود: پس از دستگیری سارق نیز خودروی وی توقیف و در بازرسی از داخل آن تعدادی سند خودرو کشف و متهم به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: متهم در بازجوئی فنی ماموران پلیس آگاهی شهرستان البرز به 5 فقره سرقت خودرو از شهرستان‌های قزوین، البرز، آبیک با همدستی 2 سارق دیگر اعتراف کردند.

محمودی عنوان کرد: همدستان سارق و یک مالخر در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل دستگیری 3 دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه وانت بار و یک عدد پلاک خودرو که برابر اعتراف سارقان خودرو به طور کلی اوراق شده بود کشف و به همراه متهمان به مقر پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی فنی پلیسی به 25 فقره سرقت خودرو و رهاکردن خودروها پس ازسرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح استان اعتراف که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان