۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حماسه ۹ دی ماندگارترين تجلى حضور مردم در دفاع از نظام بود
کد خبر: ۳۳۲۹۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۶ ساعت: ۱۴:۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:

حماسه ۹ دی ماندگارترين تجلى حضور مردم در دفاع از نظام بود

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: حماسه نهم دی ماندگارترين تجلى حضور مردم در دفاع از نظام اسلامى است و به همین دلیل بزرگداشت این روز از اهمیت بالایی برخوردار است.

 حماسه ۹ دی ماندگارترين تجلى حضور مردم در دفاع از نظام بود
 به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ روح الله فاطمی نسب ظهر امروز(پنج شنبه) در شورای اداری بخش اسفرورین که با موضوع معارفه امام جمعه جدید شهر اسفرورین برگزار شد، اظهار کرد: مسئول انقلاب هر بخش و هر شهر امام جمعه است و امام جمعه از طرف مقام معظم رهبری منصوب می‌شود که این مهم نشان دهنده اهمیت نقش و جایگاه امام جمعه است.

وی افزود: بنابراین تمامی مدیران و مسئولان بخش اسفرورین باید به نحو احسن با امام جمعه جدید شهر اسفرورین تعامل و همکاری داشته باشند تا بدین وسیله شاهد رشد کمی و کیفی نماز جمعه در این بخش باشیم.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی عنوان کرد: فتنه ۸۸ را مى‌توان سناريوى فتنه عليه مردم‌سالارى دينى دانست چراکه در نظام مردم‌سالارى دينى امور كشور با مديريت اكثريت مردم ممكن می شود و انتخابات مظهر تجلى رقابت سياسى و تشخيص راى اكثريت ملت است.

فاطمی نسب ابراز کرد: در سال ۸۸ مردم ایران اسلامی تحت هدایت آموزه های دینی با حضور حداکثری خود نشان دادن که مردم تا چه اندازه در مسیر انقلاب اسلامی ایران هستند ولی متاسفانه فتنه‌گران با دروغ پردازى و متهم كردن نظام اسلامى به تقلب در انتخابات با الگوگيرى از نسخه‌هاى كودتاى مخملى پس از اعلام نتايج انتخابات، هواداران را به خيابان‌ها ريختند تا با اردوكشى‌هاى خيابانى مانع از تحقق اراده اكثريت ملت گردند.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران به دنبال رسیدن به قدرت از راه‌های غیرقانونی بودند، تصریح کرد: هوشيارى ملت و دستگاه‌هاى مختلف اطلاعاتى - امنيتى و در راس همه عوامل، تدابير رهبر معظم انقلاب اسلامى موجب شد تا پروژه های فتنه گران به شكست بينجامد.

فاطمی نسب با اشاره به تدابير سه گانه رهبر انقلاب‌ در شكل‌گيرى حماسه ۹ دى‌ گفت: مجموعه اقدامات رهبر معظم انقلاب اسلامی را می توان در سه گام برشمرد که می‌توان از گام اول در زمینه مدارا و جذب حداكثرى‌، گام دوم در زمینه ايستادگى در پاى حقوق ملت و نظام اسلامى و گام سوم در زمینه بصيرت بخشى، روشنگرى و اقناع‌سازى افكار عمومى نام برد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: حماسه نهم دی ماندگارترين تجلى حضور مردم در دفاع از نظام اسلامى است و به همین دلیل بزرگداشت این روز از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این جلسه حجت الاسلام فاطمی نسب مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه شهرهای خرمدشت و نرجه، فرمانده سپاه امام علی (ع) تاکستان و سایر مسئولان بخش اسفرورین حضور داشتند.

در این جلسه با تشکر از زحمات ۱۲ ساله حجت الاسلام زارعی امام جمعه سابق شهر اسفرورین، حجت الاسلام شهبازی امام جمعه جدید شهر اسفرورین به مسئولان بخش اسفرورین معرفی شدند.

گفتنی است، استقبال و معارفه مردمی امام جمعه جدید شهر اسفرورین فردا از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شهبازی پیش از این امام جمعه شهر شش ده از توابع استان فارس بوده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان