۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فرمانده سپاه شهرستان قزوین معرفی شد
کد خبر: ۳۳۲۹۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۵ ساعت: ۱۱:۵۴ ↗ لینک کوتاه

به حضور مسئولان استانی؛

فرمانده سپاه شهرستان قزوین معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه شهرستان قزوین باحضور مسئولان استانی برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان قزوین معرفی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) شهرستان قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حسینیه شهید مطهری سپاه با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

سرهنگ عباس برزگر در این مراسم اظهار کرد: پیروزی انقلاب زمینه‌ساز توطئه‌گری و دشمنی علیه نظام را فراهم کرد و برخی از بحران‌ها را از جمله ترورها و جنگ هشت ساله دفاع مقدس و ناامنی‌های کردستان و پاوه و مهاباد را برای انقلاب ایجاد کرد.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام و اثرگذاری نفوذ فرهنگی و سیاسی در جهان از جمله فعالیت‌های مهم ایران اسلامی در ابتدای انقلاب بود.

این مسئول بیان کرد: طی ۲۰۰سال گذشته امریکا هرآنچه می‌خواست انجام داده است و تنها کشوری که این مستکبران را به زانو درآورد ایران اسلامی بود؛ بنابراین طی ۴۰ سال گذشته اهداف براندازانه خود را ادامه داده است.

تبعیت محض از ولایت فقیه عامل اقتدار نظام است
وی ابراز کرد: هشت سال دفاع مقدس و نفوذ خائنان در منصب‌های مختلف مشکلات زیادی را برای کشور ما ایجاد کرد، اما تدبیر و مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری دشمن را مجبور به عقب نشینی کرد.

جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین عنوان کرد: اتحاد، وحدت، همدلی، مودت و یکپارچگی و گوش به فرمان بودن به ولایت فقیه تا به امروز عامل ایستادگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی یادآور شد: توطئه‌هایی که در سال ۷۸ و ۸۸ رخ داد ازجمله دسیسه‌هایی بود که دشمن به فکر براندازی نظام افتاد، امریکای جنایتکار به اعتراف ترامپ ۱۶ تریلیون دلار در خاورمیانه و منطقه هزینه کرد؛ اما نتیجه این هزینه کردها این شده است لبنان و عراق و افغانستان و یمن و سوریه را از دادند و عامل تقویت قدرت جریان مقاومت شده است.

برزگر اذعان کرد: تبعیت محض از ولایت فقیه و پشتیبانی از انقلاب و تقویت ارتباط بین مردم و مسئولان نظام عامل این اقتدار است.

وی گفت: مشکلات کشور زیاد است به خصوص در حوزه اقتصادی و معیشتی مردم، اما آنچه تنها عامل حل مشکلات مردم است خدمت رسانی خوب مسئولان است.

خدمت کردن به مردم یک فرصت است
سرهنگ دوم پاسدار محسن شیخ حسنی در مراسم معارفه خود گفت: پذیرش مسئولیت شباهت زیادی به زندگی ما دارد و هر مسئولیتی یک آغاز و یک انتهایی دارد.
  
وی افزود: مسئولیت دلبستگی می‌آورد اما زندگی و مسئولیت ما یک فرصت است تا توشه ای برای خود فراهم بیاوریم، از خداوند می‌خواهم از فرصتی که امروز در فضای ۴۰ سالگی انقلاب به من عنایت شده به خوبی بهره ببرم.

فرمانده جدید سپاه شهرستان قزوین اذعان کرد: مسئولیت یک فرصت است امیدوارم در این سمت جدید بتوانیم به انقلاب خدمت کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات 30 ساله سرهنگ داوود بهرامی تقدیر شد و سرهنگ محسن شیخ حسنی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان قزوین معرفی شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان