۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین لیگ برتر کبدی بانوان ایران با حضور نماینده قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۲۹۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۴ ساعت: ۱۰:۳۳ ↗ لینک کوتاه

اخبار ورزشی قزوین؛

لیگ برتر کبدی بانوان ایران با حضور نماینده قزوین برگزار می‌شود

یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه‌های کشور در حالی با حضور ۱۰ تیم در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود

لیگ برتر کبدی بانوان ایران با حضور نماینده قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار ورزشی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید: 

بولتینگ دره پیچ بن انجام پذیرفت
بولتینگ اصولی دره‌ها که موجبات پیمایشی ایمن را برای تیم‌های پیمایش کننده فراهم می‌سازد یکی از نیازهای دره‌نوردی و از حلقه‌های مفقوده‌ی دره‌نوردی کشوراست.

این مهم نیازمند مهارت بولتینگ اصولی دره‌نوردی و کارگاه‌هایی مناسب است که استانداردهای دره‌نوردی را دارا باشد.

بخش دره‌نوردی فدراسیون کوهنوردی با همکاری هیات کوهنوردی استان قزوین و با کارگاه‌های اهدایی خانواده یگانه که به یاد مهدی یگانه به این کار اختصاص داده‌شده بود اقدام به بولتینگ دره پیچ بن کرد.

به امید روزی که تمام دره‌های ایران به‌صورت اصولی بولتینگ شده باشد و با پیمایش‌ها و طناب ریزی‌های اصولی، دیگر شاهد حوادث دره‌نوردی نباشیم.

کارگاه‌های استفاده‌شده در این دره کارگاه‌های استاندارد دره‌نوردی بوده که هرکدام تحمل ۳۰kn را داشته و کاملاً برای دره‌نوردی مناسب است.

بر روی این کارگاه‌ها تست‌های کشش به‌عمل‌آمده و توانسته‌اند گواهی استاندارد دریافت کنند.

این دره بر اساس سیستم نوین دره‌نوردی بولتینگ شده، ازاین‌روی پیمایش آن نیازمند داشتن مهارت طناب ریزی و آشنایی با تکنیک‌های دره‌نوردی است.

با توجه به اینکه خوشبختانه ۲ تن از دره نوردان استان قزوین در این برنامه حضور داشتند،ضمن تشکر و سپاس از خانواده زنده یاد مهدی یگانه و جناب آقای“علی خوانساری”مسئول بخش دره نوردی فدراسیون توصیه اکید می‌شود تیم‌هایی که در آینده قصد این اقدام را برای دیگر دره‌های این استان دارند خواهشمند است با هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین هماهنگی لازم بعمل آید.

تا در خصوص استفاده از تجهیزات کارگاه‌های بکار رفته و تکنیک‌های که قرار است صورت پذیرد اطلاع رسانی کامل انجام شود.

نفرات شرکت کننده:
علی محمد خوانساری(سرپرست)
مهدی رسول زاده(نقشه بردار)
محمد حسن زاده
میلاد موسوی
محمدرضا احمدیان
شهرام راد

مرحله اول لیگ برتر کبدی بانوان ایران با حضور نماینده قزوین برگزار می‌شود
یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه‌های کشور در حالی با حضور 10 تیم در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود که نماینده قزوین نیز در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه‌های کشور طی روزهای 4 لغایت 7 دی ماه در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.

مراسم وزن کشی بازیکنان و جلسه هماهنگی سرپرستان تیم‌های شرکت کننده عصر روز سه شنبه 4 دی ماه از ساعت 17 الی 19 برای وزن کشی و از ساعت 20 هم برای جلسه هماهنگی برگزار خواهد شد.

لیگ برتر کبدی بانوان امسال در سه مرحله برگزار می شود و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده تیم های شرکت کننده در هر مرحله 6 دیدار برگزار می‌کند تا قهرمان لیگ برتر بانوان مشخص شود.

10 تیم ایلام، گلستان، اقبال قزوین، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، فارس، آلومینیوم اراک، آداک تهران، جهان پهلوان تختی و گیلان در لیگ برتر امسال حضور دارند.

بانوان هوگوپوش با حضور مربی قزوینی وارد اردوی تیم ملی شدند
اردوی تیم‌ ملی تکواندو بانوان کشور در حالی از (دوشنبه) با حضور 18 هوگوپوش و در فدراسیون تکواندو آغاز شد که فاطمه صفرپور مربی ارزنده و شایسته استان و تیم ملی کشورمان بعنوان یکی از مربیان تیم ملی در این اردو حضور دارد.

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 25 تا 29 اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی منچستر انگلیس برگزار می‌شود.

اردوی تیم‌ملی جوانان و بزرگسالان زنان به منظور حضور در این رویداد از امروز (دوشنبه - 3 دی ماه) با حضور 18 تکواندوکار که موفق به کسب جواز حضور در اردو شده اند، آغاز شد.

زهرا علیزاده، نگار قدیانی، آیدا خورشیدی، ناهید کیانی، دنیا محمدی، مهسا پورمیرزا، فاطمه اموری، نرگس میرنوراللهی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، فاطمه جعفری، مهسا کیا دلیری، صدف امیر، یلدا ولی‌نژاد، کیمیا همتی، شهربانو دامغانی‌نژاد، اکرم خدابنده و ملیکا میرحسینی نفرات حاضر در اردو هستند.

نفرات دعوت شده تمرینات خود را زیر نظر مهرو کمرانی به عنوان سرمربی برپا می کنند؛ همچنین فاطمه صفرپور، ریحانه فولادی و محبوبه محمدنژاد به عنوان مربیان در دو رویداد سال جاری (جام ریاست فدراسیون جهانی G2 و جام فجر G1) تیم را همراهی می کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان