۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسئولان استان به‌جای رجزخوانی به‌فکر رفع گرانی و معیشت مردم باشند
کد خبر: ۳۳۲۸۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۳ ساعت: ۱۲:۱۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

مسئولان استان به‌جای رجزخوانی به‌فکر رفع گرانی و معیشت مردم باشند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: مسئولان سیاسی استان کمتر رجزخوانی کنند و به فکر معیشت اقتصادی مردم باشند و مردم را در بدترین فشار اقتصادی قرار ندهند.

مسئولان استان به‌جای رجزخوانی به‌فکر رفع گرانی و معیشت مردم باشند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ مراسم تکریم و معارفه مدیران بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ظهر امروز(دوشنبه) با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اسلامی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده قاسم زاده جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در استانداری قزوین برگزارشد.

آیت الله اسلامی در این مراسم اظهار کرد: امریکا نذر نکرده بود که سوریه را رها کند، بلکه از این کشور فرار کرد؛ زیرا نتوانست جلوی اقتدار و عظمت آفرینی انقلاب اسلامی و جریان مقاومت ایستادگی کند. 

وی افزود: شهدای مدافع حرم با ایثارگری آنچنان در دفاع از حرم اهل بیت عظمت آفریدند که عامل فرار امریکا از سوریه شد.
 

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: امروز همه بسیجیان عالم در ایران، افغانستان و پاکستان و عراق و لبنان با اتحاد و همدلی جریان مقاومت را قدرتمند کردند و در کنار دفاع به تهاجم علیه استکبار جهانی پرداختند.  

وی ابراز کرد: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد و هیچ زمانی مثل امروز ما این اقتدار را نداشتیم، پیش از انقلاب ما نمی‌توانستیم آب‌های نیلگون خلیج فارس را ببینیم اما امروز در سواحل جهان حضور داریم.

این مسئول با اشاره به سیاسی بازی‌ برخی مسئولان ابراز کرد: مسئولان سیاسی استان کمتر رجزخوانی کنند و به فکر معیشت اقتصادی مردم باشند و مردم را در بدترین فشار اقتصادی قرار ندهند. 

وی تصریح کرد: گرانی مردم را در بدترین شرایط زندگی قرار داده است، مسئولان باید به فکر مردم باشند این مردم پشتیبان همیشگی انقلاب هستند، شایسته نیست امروز این ملت تحت فشار باشند. 

امام جمعه تاکستان یادآور شد: سرهنگ طاهرخانی از دوران نوجوانی در مسیر مبارزات انقلابی حضور داشت و در ایام جنگ و زمان حاضر در بنیاد حفظ آثار حضور فعالی داشت.

تداوم انقلاب در تبعیت از ولایت فقیه است
در ادامه مراسم منوچهر حبیبی اظهار کرد: جناب سرهنگ طاهرخانی فردی آشنا در ایام جنگ است که پس از پایان جنگ فعالیت‌های گسترده ای در حوزه شهدا و ایثارگران داشت و راه اندازی یادمان‌ها و مرکز فرهنگی دفاع مقدس از اقدامات ارزشمند وی است.

وی افزود: همچنین به امیر بهنام پیری عرض تبریک داریم و امیدواریم مسیر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس را با قوت بیشتری ادامه دهند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال اخیر تحت توطئه و تهدید دشمنان داخلی و خارجی قرار داشته است و امروز دشمن با تمام توان در حوزه جنگ نرم و فرهنگی و جنگ اقتصادی ورود پیدا کرده، اما مردم ما با همه مشکلات موجود پشتیبان انقلاب و رهبر خود هستند.

وی گفت: پیروزی انقلاب مدیون امام راحل و شهداست و آنچه امام و شهدا از ما توقع دارند و چندین شرط است که تداوم انقلاب را رقم می‌زند، تبعیت محض از ولایت فقیه یکی از این شروط است ولایت فقیه یک شاخص و معیار است، اگر از این معیار فاصله بگیریم به انحراف خواهیم رفت.

این مسئول عنوان کرد: ترویج فرهنگ و گفتمان ایثار و شهادت یکی دیگر از شروط تداوم انقلاب است، زیرا تا زمانی که این فرهنگ زنده است انقلاب هم زنده خواهد بود و تمام برنامه ریزی‌های ما باید براساس این فرهنگ شکل بگیرد.

وی بیان کرد: خدمت بی‌منت به مردم شرط سوم تداوم انقلاب است، مسئولان باید بدانند این میزی که پشت آن نشسته اند دستاورد خون شهداست و آنها نباید هیچ شأنی بالاتر از خدمتگزاری به مردم را برای خود قائل باشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان