۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین امروز سوادرسانه‌ای از نان شب واجب‌تر است/ آینده انقلاب را بسیار روشن می‌بینم
کد خبر: ۳۳۲۸۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲ ساعت: ۱۴:۲۴ ↗ لینک کوتاه

رائفی‌پور در قزوین:

امروز سوادرسانه‌ای از نان شب واجب‌تر است/ آینده انقلاب را بسیار روشن می‌بینم

رائفی‌پور در قزوین با بیان اینکه امروز فراگیری سوادرسانه‌ای از نان شب واجب‌تر است، اذعان کرد: باید آموزش را از سنین پایین آغاز کرد و دوره‌های منسجم برگزار کنید.

امروز سوادرسانه‌ای از نان شب واجب‌تر است/ آینده انقلاب را بسیار روشن می‌بینم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ علی‌اکبر رائفی‌پور ظهر امروز(یکشنبه) در نشست با فعالان فضای مجازی استان قزوین در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار کرد: در مکتب تشیع و در پای درس قرآن که قرار بگیریم هیچ تهدید ذاتی ما را تهدید نمی‌کند؛ زیرا شیطان قسم یاد کرده جزو مخلصین همه را گمراه می‌کند و این ویژگی هر دشمنی است که دست روی نقاط ضعف ما می‌گذارد.

وی افزود: در یک دوره‌ای و زمان هشت سال دفاع مقدس خلاء دفاعی و نظامی ما باعث شد که به سمت اقتدار نظامی پیش برویم، اگر این ضعف‌ها را نداشتیم به سراغ خودکفایی دفاعی نمی‌رفتیم.

کارشناس حوزه رسانه ابراز کرد: در مکتب شیعه ائمه به ما یاد دادند که می‌توان از به ظاهر شکست کربلا پس از ۱۴۰۰ سال پیروزی عظیمی ساخت که ۲۰میلیون زائر را به اربعین می‌کشاند.

وی ادامه داد: ما در مکتبی بزرگ شدیم که ائمه از سالیان زیاد طولانی در زندان فرصت ساختند، مومن اگر به این سیره تمسک داشته باشد نگرانی ندارد، نباید از دشمن ترسید زیرا مومن جز از عدالت خدا از هیچ چیز هراسی ندارد.

این کارشناس فضای مجازی بیان کرد: دسته‌بندی سیاه و سفید و خاکستری یک تفکر غلط است، زیرا دسته بندی قرآنی با این متفاوت است زمانی که خودمان را سفید و از مردم که آنها را خاکستری می‌دانیم جدا کردیم بزرگترین اشتباه را مرتکب شده‌ایم.

وی با بیان اینکه جدایی از عموم مردم آغاز نقطه انحراف است، گفت: فاصله گرفتن از مردم عاملی است که اجازه تاثیرگذاری را نمی‌دهد، زمانی که با هم فکر و هم نظران خود معاشرت داشته و از مردم فاصله می‌گیریم، نمی‌توان با عموم جامعه ارتباط بگیریم و تاثیرگذار باشیم.

رائفی‌پور ابراز کرد: ما دچار توهماتی شده‌ایم که خود را برتر از عموم مردم می‌دانیم در صورتی که جزو توصیه‌های امام راحل بود که در بین مردم زندگی کنید.

وی عنوان کرد: قبل از ظهور امام زمان(عج) باید پیام حق و اسلام به همه جهان منتقل شود و فضای مجازی این بستر را امروز ایجاد کرده است؛ بنابراین شناخت این فضا و دستاوردهایی که می‌تواند برای ما داشته باشد، بسیار ضروری است.

کارشناس حوزه رسانه بیان کرد: تمام دنیا باید بفهمد که از اسلام منهای اهل بیت، داعش متولد می‌شود و مردم باید بدانند از احکام‌گرایی صرف و بدون قرآن و اسلام چه چیزی متولد خواهد شد.

وی اضافه کرد: دشمن درحال آماده کردن فضای بازی برای ما است که باید از این بستر به بهترین نحو استفاده کرد، اگر ما نسل دینی تربیت کنیم بهترین فرصت برای در دست گرفتن این فضاست و این توان برای ما وجود دارد.

کارشناس فضای مجازی با اشاره به "پیاده‌روی اربعین" به عنوان یک نمونه از فضای کار تشکیلاتی گفت: به بهانه اربعین باید شبکه سازی و کادرسازی را یاد بگیریم و حول محور اباعبدالله و اربعین کادرسازی شکل می‌گیرد و باید برای ترویج این شرایط برنامه ریزی جامعی صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: تربیت نیروی طراز انقلابی امروز وظیفه اصلی ماست، این استدلال منطقی و صحیحی نیست که چون فضای مجازی فضای گناه آلودی است باید از حضور در آن اجتناب کرد.

رائفی‌پور افزود: نیاز نیست نیروهای انقلابی به دنبال معروفیت باشد، زمانی که کار برای خدا انجام می‌گیرد شناخته خواهید شد.

وی با بیان اینکه امروز فراگیری سوادرسانه‌ای از نان شب واجب‌تر است، اذعان کرد: باید آموزش را از سنین پایین آغاز کرد و دوره‌های منسجم برگزار کنید، سالانه ۱۰ هزارنفر را جامع و کامل آموزش دهید نباید کوتاهی مسئولان دولتی ما را ناامید کند.

کارشناس فضای رسانه ابراز کرد: کارآمدی، داشتن استقلال بدون وابستگی به جریان‌های سیاسی، اخلاص و استمرار برنامه‌ها باید جزو ویژگی‌های شما باشد، با حفظ وحدت بین مردمی باقی بمانید اگر این رویه را ادامه دهید زندگی و عملکرد ما بابرکت خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: به شدت به آینده امیدوار هستم و آینده انقلاب و کشور را امیدوار می‌بینم زمانی از سوی جهانیان در هشت سال دفاع مقدس تهدید می‌شدیم و امروز اسرائیل و امریکا را تهدید می‌کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان