۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بسته‌های حمایتی به مناسبت شب یلدا بین محرومان توزیع شد
کد خبر: ۳۳۲۸۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۹ ساعت: ۱۳:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مدیر پایگاه فرهنگی اجتماعی محله شیخ‌آباد:

بسته‌های حمایتی به مناسبت شب یلدا بین محرومان توزیع شد

مدیر پایگاه فرهنگی اجتماعی محله شیخ‌آباد گفت: گروهی از بسیجیان پایگاه مقاومت مصباح الهدی مسجد احمدبیگ در اقدامی خودجوش بسته‌های حمایتی را بین خانواده‌های نیازمند توزیع‌ کردند.

بسته‌های حمایتی به مناسبت شب یلدا بین محرومان توزیع شد
حجت اسلام ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن شب یلدا گروهی از بسیجیان پایگاه مصباح الهدی با همکاری مردم و خیرین محله تعداد ۲۵ بسته حمایتی را بین نیازمندان توزیع کردند.

وی در ادامه افزود: در این نوبت با توجه به در پیش بودن شب یلدا سعی شد بسته‌های حمایتی از تنوع بیشتر و متناسب با شب یلدا باشد که این بسته‌ها شامل، برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، سویا، مواد شوینده، شیرینی، آجیلات و میوه بودند.

وی با بیان اینکه گروه جهادی مصباح الهدی با همکاری جمعی از جوانان مسجد احمد بیگ جهت کمک به خانواده‌های نیاز مند تشکیل شد، ابراز کرد: این‌گروه در ابتدا با شناسایی دقیق خانواده‌های نیازمند با کمک از خود مردم و خیرین هر ماه اقلام ضروری را تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کند.

مدیر پایگاه فرهنگی اجتماعی محله شیخ‌آباد اذعان کرد: توزیع بسته‌های حمایتی بخش کوچکی‌ از فعالیت‌های کانون و پایگاه مصباح الهدی در محله شیخ آباد است و بخش عمده فعالیت‌های این‌ مجموعه فرهنگی و علمی است.

وی ادامه داد: این مجموعه در اقدامی‌ خودجوش با کمک بسیجیان نخبه خود، اقدام به برگزاری کلاس‌های درسی و تقویتی برای خانواده‌های نیازمندی که قادر به گرفتن کلاس‌های خصوصی و تقویتی برای فرزندان خود نیستند، کرده است.

ابراهیمی در پایان عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی خانواده، کلاس‌های مشاوره برای دانش آموزان و خانواده‌ها، کلاس‌های قرآن، خط، زبان بخش کوچکی از فعالیت‌هایی است که توسط این‌مجموعه و با کمک خود بسیجیان صورت می‌پذیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان