۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین در منافع ملی باید یک حرف مشترک بزنیم/ بارزترین مصداق مرگ بر آمریکا، خدمت به کشور است
کد خبر: ۳۳۲۷۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۷ ساعت: ۲۲:۶ ↗ لینک کوتاه

سردار غیب‌پرور در گردهمایی بسیجیان صنعت آب و برق کشور:

در منافع ملی باید یک حرف مشترک بزنیم/ بارزترین مصداق مرگ بر آمریکا، خدمت به کشور است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر گرایش‌های سیاسی سالم باشند، موجب تحرک و پیشرفت کشور خواهد بود اما در منافع ملی باید یک حرف مشترک بزنیم و مشترک عمل کنیم.

در منافع ملی باید یک حرف مشترک بزنیم/ بارزترین مصداق مرگ بر آمریکا، خدمت به کشور است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (سه‌شنبه) در گردهمایی دوهزار نفری بسیجیان صنعت آب و برق کشور با بیان اینکه بارزترین مصداق مرگ بر آمریکا، کار انقلابی و خدمت به کشور است، گفت: باید طوری عمل شود تا ده سال آینده اگر کسی هم از ما پرسش نکرد بین خود و خدایمان حرفی داشته و به تکلیف خود عمل کرده باشیم.

غیب پرور با اشاره خصوصیات اقلیم فلات ایران، افزود: اگر از منابع فسیلی و زیرزمینی صرف نظر شود، فلات ایران امتیازات خوبی نظیر اینکه دو سوم کشور قابلیت بهره برداری از نور مستقیم خورشید برای تولید برق دارد.

وی در ادامه با اشاره به منابع سرشار آبی کشور، تصریح کرد: در کنار ظرفیت کویری کشور، نزدیک ۲۰۰۰ کیلومتر مرز آبی در اختیار داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مشکلاتی در سر راه ملت و کشور ما وجود دارد، اظهار داشت: امروز ایران به یک کشور خشک تبدیل شده که مردم نیز رعایت مصرف نمی کنند و سدهای ما لایه روبی مناسب نشده و سرازیر شده است.

سردار غیب پرور در ادامه افزود: از نظر شرایط بین المللی نیز مستکبران عالم اصل حیات ما را نشانه رفته اند و به کمتر از نابودی ما نیز قانع نخواهند شد و برجام و موشک هم فقط قصه است.

وی با بیان اینکه باید روی پای خود بایستیم، گفت: باید حیات خود را تضمین کنیم، ما شعارهای انقلاب را سر دست گرفته ایم و چهار دهه است هزینه آن را داده ایم که هزاران شهید و حصر اقتصادی از هزینه های پرداخت شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: دشمنان انقلاب هر کاری که توانسته اند علیه انقلاب و کشور ایران انجام داده اند اما راه به جایی نبردند و ما پیرو انقلاب خود هستیم.

سردار غیب پرور با اشاره به اهمیت یک صدایی در منافع ملی، عنوان کرد: اگر گرایش های سیاسی سالم باشند، باعث تحرک و پیشرفت کشور خواهد بود اما در منافع ملی باید یک حرف مشترک بزنیم و مشترک عمل کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت های بسیج، تصریح کرد: ما در بسیج نوکر کشور هستیم و حرف ما این است که ظرفیت بسیج در اختیار همه ارگان ها و سازمان ها خواهد بود تا کار کشور پیش برود،که یک نمونه آن می‌توان به همکاری با وزارت نیرو در مسئله نیروگاه های خورشیدی اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان اینکه تا نقطه مطلوب فاصله داریم، گفت: دولت تا امروز حرکت کرده اما تا نقطه قابل قبول پیشرفت، فاصله های زیادی داریم.

انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان