۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین روایت رهبر انقلاب از شیطنت‌های یک شهید +فیلم
کد خبر: ۳۳۲۷۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۷ ساعت: ۲۱:۳۱ ↗ لینک کوتاه

KHAMENEI.IR منتشرکرد:

روایت رهبر انقلاب از شیطنت‌های یک شهید +فیلم

صفحه ریحانه مربوط به زنان سایت KHAMENEI.IR در اینستاگرام به مناسبت سالروز شهادت شهید علی خوش لفظ فیلمی از دیدار این شهید با رهبر معظم انقلاب را منتشر کرد.

روایت رهبر انقلاب از شیطنت‌های یک شهید +فیلم
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین ، صفحه ریحانه مربوط به زنان سایت KHAMENEI.IR در اینستاگرام به مناسبت سالروز شهادت شهید علی خوش لفظ فیلمی از دیدار این شهید با رهبر معظم انقلاب را منتشر کرد.

رهبر انقلاب خطاب به مادر شهید خوش‌لفظ:

 «کتاب را که می‌خواندم، بیشتر به فکر شما بودم»

یکی از کتاب‌هایی که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفته، کتاب «وقتی مهتاب گم شد» بوده. این کتاب خاطرات رزمنده جنگ، علی خوش‌لفظ است.

از زمانی که رهبر انقلاب بر کتاب وی در دیماه ۹۵ تقریظ نگاشته‌اند تا زمان شهادت او در آذرماه ۹۶، شهید علی خوش‌لفظ دو بار به محضر رهبر انقلاب رسید که یکبار آن همراه با خانواده‌ی صبورش بود.

در همین مدت کوتاه نیز، آقا در دو متن مکتوب از وی تعریف و تمجید کرده‌اند، یکی در متن تقریظ کتاب و دیگری در پیام تسلیت و تبریک شهادت وی.

در جای جای کتاب وقتی مهتاب گم شد، به رابطه‌ی علی خوش‌لفظ و مادرش اشاره شده. رهبر انقلاب نیز، هم در دیدار با خانواده‌ی او، و هم در تقریظی که به بر کتاب نوشته‌اند، به این نکته اشاره کرده‌اند: «آن گاه مادران؛ مردآفرین شجاع و صبور...»

آنچه در این فیلم مشاهده می‌کنید، بخشی از دیدار شهید علی خوش لفظ و خانواده اش با رهبر انقلاب است

 

 

  00:00            00:00 

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان