۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حواشی روز گذشته نماینده سراوان در جلسه غیر علنی مجلس بررسی شد
کد خبر: ۳۳۲۷۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۷ ساعت: ۱۰:۴۱ ↗ لینک کوتاه

با حضور وزیر اقتصاد؛

حواشی روز گذشته نماینده سراوان در جلسه غیر علنی مجلس بررسی شد

جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی حواشی فیلم منتشر شده از نماینده سراوان برگزار شد.

حواشی روز گذشته نماینده سراوان در جلسه غیر علنی مجلس بررسی شد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، جلسه غیرعلنی امروز (سه‌شنبه 27 آذرماه) به ریاست لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

این نشست به منظور بررسی حواشی فیلم منتشر شده از محمد باسط درازهی نماینده سروان با حضور دژپسند وزیر اقتصاد و مسئولان گمرک انجام شد.

وزیر اقتصاد از درازهی عذرخواهی کرد/ مأموریت مجلس به مسعود پزشکیان برای بررسی موضوع

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی امروز، اظهار کرد: در این جلسه درباره کلیپی که از محمدباسط درازهی نماینده سراوان که در گمرک ایران با یک کارمند درگیری داشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نمایندگان مجلس درباره این موضوع بحث‌هایی داشتند و بعضا صحبت‌های آنها حالت اعتراض گونه داشت.

نعمتی با اشاره به اینکه این کلیپ تقطیع شده و بخشی از آنها انتشار نیافته است، تصریح کرد: طبق توضیحات آقای درازهی وی بیش از 45 دقیقه جلوی در گمرک معطل مانده بود و البته دشنام‌هایی نیز به وی داده شده بود، لذا با بیان حرف‌های سخیف، نماینده سراوان را عصبانی کردند که منجر به این اتفاق شد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی تردید باید فارغ از فضاسازی‌هایی که وجود دارد با این موضوع به صورت منطقی و عالمانه برخورد شود و با افرادی که در این مورد تخطی کرده اند به صورت مناسب برخورد شود.

وی با اشاره به حضور دژپسند وزیر اقتصاد در جلسه غیرعلنی گفت: وزیر اقتصاد مسائلی را در این باره مطرح و در نهایت عذرخواهی کرد، همچنین قرار شد ابعاد موضوع توسط پزشکیان نایب رئیس مجلس و وزیر اقتصاد مورد بررسی قرار گرفته و تا فردا نتیجه نهایی این موضوع به مجلس اعلام شود.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان