۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نفتکش حامل ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا توقیف شد
کد خبر: ۳۳۲۷۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۶ ساعت: ۱۴:۳۴ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین:

نفتکش حامل ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا توقیف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقيف يك دستگاه نفتکش حامل سوخت و كشف ۳۰ هزار ليتر سوخت قاچاق در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

نفتکش حامل ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا توقیف شد
سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار كرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "بوئین زهرا" با انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق مقادیری سوخت قاچاق توسط یک دستگاه نفتکش در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری ماموران کلانتری "سگز آباد" با فعال کردن گشت های خودرویی و کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی تریلر نفتکش شده در مقابل "دانشگاه آزاد اسلامی" شده و تریلر را متوقف کردند.

 این مقام انتظامی اضافه کرد: با بررسی مدارک مشخص شد، راننده فاقد مجوز حمل و سوخت بوده که در بازرسی از تریلر مقدار 30 هزار لیتر سوخت گازوئیل کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با انتقال نفتکش به مقر پلیس آگاهی و تشکیل پرونده و دعوت از کارشناس شرکت نفت، پس از بررسي دقيق تر، سوخت تحویل شرکت نفت شد.

حاجیان با اشاره به ارزش 720 میلیون ریالی سوخت مکشوفه برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان