۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ثبت نام برای کارت سوخت المثنی یک هفته دیگر تمدید شد/ ثبت‌نام بیش از ۲ میلیون متقاضی
کد خبر: ۳۳۲۷۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۵ ساعت: ۲۱:۲۶ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش خبر داد:

ثبت نام برای کارت سوخت المثنی یک هفته دیگر تمدید شد/ ثبت‌نام بیش از ۲ میلیون متقاضی

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از تمدید ثبت‌نام کارت سوخت المثنی تا شنبه اول دی‌ماه خبر داد و گفت: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در سامانه‌ها و به صورت حضوری برای دریافت کارت سوخت ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت نام برای کارت سوخت المثنی یک هفته دیگر تمدید شد/ ثبت‌نام بیش از ۲ میلیون متقاضی
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین  ،زیبا اسماعیلی سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه براساس آخرین تصمیم‌گیری‌ها مقرر شد ثبت نام برای دریافت کارت سوخت المثنی تا روز شنبه یک دی‌ماه تمدید شود، گفت: براساس آخرین آماری که داریم حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در سامانه‌ها و به صورت حضوری برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که وزیر نفت پیشتر گفته بود حدود ۱۰ میلیون کارت سوخت احتمالاً باید صادر شود، خاطرنشان کرد: برآورد اولیه ما این بود که ممکن است ۱۰ میلیون کارت سوخت المثنی نیاز داشته باشیم اما وقتی فرآیند ثبت‌نام آغاز شد مشخص شد که اینگونه نیست. هرچند که تمدید این مهلت موجب می‌شود تا کمی نیز به جمعیت متقاضی کارت سوخت المثنی افزوده شود.

وی تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد مصرف کنندگان بنزین کارت سوخت خود را حفظ کرده‌اند هرچند که وقتی شما به جایگاه نیز می‌روید با کارت جایگاه سوختگیری می‌کردید.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: هنوز زمان مشخصی برای سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت شخصی تعیین نشده است و به محض آنکه این زمان تعیین شد ما نیز از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان