۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین قزوینی‌ها بیش ازیک میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند
کد خبر: ۳۳۲۶۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۴ ساعت: ۱۰:۴۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته امداد قزوین:

قزوینی‌ها بیش ازیک میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

رئیس کمیته امداد قزوین گفت: مردم شهر قزوین طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

قزوینی‌ها بیش ازیک میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند
علی اصغر کشاورز حسین آبادی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین مرکز نیکوکاری را پل ارتباطی جدید برای حضور مردم در کمیته امداد امام (ره) خواند و اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی مردمی است.

وی افزود: طرح‌های نیکوکاری در نتیجه برنامه‌های گوناگون برای ارتباط هر چه بیشتر با مردم اجرا می‌شود تا سطح خدمت به مددجویان را به لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهیم.

رئیس کمیته امداد شهر قزوین با اشاره به رشد مشارکت مردمی در طرح‌های مخلف ادامه داد: مردم شهر قزوین در شش ماهه نخست سال جاری بالغ بر شش میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت کمک کرده اند که بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان در قالب صدقه بوده است.

وی افزود: در این مدت مردم شهر قزوین بیش از 27 میلیون تومان برای درمان نیازمندان (طرح شفاء)، بالغ بر 46 میلیون تومان برای کمک به جهیزیه دختران تحت حمایت (طرح کوثر)، بیش از دو میلیون و 500 هزار تومان برای پوشاک نیازمندان و بیش از سه میلیون و 600 هزار تومان برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرده اند.

این مسئول اعلام کرد: اقشار مختلف مردم نیکوکار در شش ماهه نخست سال جاری در قالب کمک های مختلف حدود هشت میلیون تومان برای ساخت مسکن مددجویی، چهار میلیون تومان برای تهیه لوازم ضروری زندگی محرومان، بیش از 300 میلیون تومان در قالب نذر و قربانی و بیش از 21 میلیون تومان در قالب طرح احسان حسینی کمک کرده اند.

کشاورز با اشاره به نگاه مثبت مردم به کمیته امداد امام (ره) و کار انفاق تصریح کرد: مردم شریف ما علیرغم مشکلات اقتصادی تلاش می کنند در حد توان برای کمک به نیازمندان گام بردارند از این رو وظیفه ما استفاده بیشتر از این ظرفیت و شناسایی نقاط قوت و ضعف و بهره گیری از این فرصت برای خدمت گذاری است.

وی گفت: مرکز نیکوکاری یعنی محلی مردمی و دینی که اقشار مختلف با توان و ظرفیت‌های مختلف مادی و معنوی گردهم آمده اند تا ضمن ادای وظیفه انسانی و دینی خویش، بستر زندگی شایسته را برای خود و سایر مردم جامعه فراهم کنند.

رئیس کمیته امداد شهر قزوین یادآورشد: در مرکز نیکوکاری با توجه به نگاه محله ای و منطقه ای برای رفع نیاز محرومان فرصت‌های مختلف فراهم می‌شود تا بستر محرومیت‌زدایی را در جامعه فراهم کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان