۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حضور ۵ تیم عملیاتی ویژه در امدادرسانی طرح زمستانه
کد خبر: ۳۳۲۶۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۲ ساعت: ۱۴:۳۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اعلام کرد:

حضور ۵ تیم عملیاتی ویژه در امدادرسانی طرح زمستانه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوين از اجرای طرح امداد و نجات زمستانه در محورهای ارتباطی و پررفت و آمد به مسافران خبر داد.

حضور ۵ تیم عملیاتی ویژه در امدادرسانی طرح زمستانه
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حسن آصفي امروز(پنج شنبه) در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی سازمان‌های امدادی و ترافیکی استان قزوین اظهار کرد: امسال 15 پایگاه امداد و نجات ثابت، یک پایگاه کوهستان و 10 پایگاه موقت هلال احمر در جاده‌های استان مستقر شده اند.

وی افزود: تمامی شعب آمادگی کامل برای اسکان اضطراری، در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی دارند و سامانه ۱۱۲ به‌ صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هم‌وطنان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوين اذعان کرد: در طرح امدادونجات زمستانه، روزانه بیش از 130 نجاتگر مستقر در پایگاه‌های امداد جاده ای استان با یک فروند بالگرد، 32 دستگاه آمبولانس، 15 خودروی نجات، اتوبوس آمبولانس، خودروی ویژه آرگو و 15 دستگاه موتور در شرایط برف و کولاک خدمات امدادی به مسافران ارائه می‌دهند.

وی عنوان کرد: 5تیم عملیاتی ویژه شامل تیم امداد هوایی، تیم آنست، تیم واکنش سریع خواهران و برادران، EOC و ERC شامل 25 نفر نیروی ویژه و زبده در مرکز استان نیز فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان