۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مدیرانی که حاشیه‌ساز شدند/ استاندار قزوین: متاسفم!
کد خبر: ۳۳۲۶۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۲ ساعت: ۱۴:۳۷ ↗ لینک کوتاه

در اجلاس استانی نماز رخ داد؛

مدیرانی که حاشیه‌ساز شدند/ استاندار قزوین: متاسفم!

اجلاس استانی نماز با حاشیه‌ قابل تامل مبنی بر تذکر استاندار به برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی همراه بود.

مدیرانی که حاشیه‌ساز شدند/ استاندار قزوین: متاسفم!
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ چهارمین اجلاس استانی نماز با عنوان شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز، پیش از ظهر امروز(پنج‌شنبه) در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم محمدحسین رضایی نماینده رئیس جمهور در ستاد اقامه نماز کشور، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، روحانیون و رؤسای آموزش و پرورش حضور داشتند.
اجلاس استانی نماز با حاشیه‌ قابل تامل مبنی بر تذکر استاندار به برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی همراه بود که پس از تجلیل دستگاه‌ها و پیش از سخنرانی مهمان ویژه برنامه، جلسه را ترک کردند.

در این مراسم قرار بر این بود تجلیل از فعالان عرصه نماز در دو بخش صورت گیرد که به پیشنهاد یکی از مسئولان حاضر در جلسه، تقدیر از برگزیدگان در یک مرحله انجام شد.

پس از تجلیل فعالان عرصه نماز، استاندار قزوین که برای انجام سخنرانی به پشت تریبون دعوت شده بود با ابراز گلایه از مدیرانی که جلسه را پیش از اتمام مراسم ترک کردند، اظهار کرد: پیش از اینکه از دستگاه‌های اجرایی تقدیر شود آقای موسوی گفتند اگر مراسم تجلیل انجام شود مدیران می‌روند؛ اما من گفتم که نمی‌روند اما مشخص شد که حق با ایشان بود.
وی اذعان کرد: من متاسفم، حتی می‌توانم بگویم که کدام مدیران جلسه را ترک کردند و باعث شرمندگی من است که مدیران بی‌توجه بوده و دقت لازم به این مسائل را ندارند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان