۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پوستر "جشنواره آدینه" در قزوین رونمایی شد
کد خبر: ۳۳۲۶۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۲ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

در حاشیه جلسه فعالان ستادهای نماز جمعه؛

پوستر "جشنواره آدینه" در قزوین رونمایی شد

در حاشیه جلسه فعالان ستادهای نماز جمعه استان قزوین از پوستر "جشنواره آدینه" رونمایی شد.

پوستر "جشنواره آدینه" در قزوین رونمایی شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی نسب ظهر امروز(پنج شنبه) در همایش فعالان ستادهای نماز جمعه استان قزوین اظهار کرد: اتحاد و انسجام تشکیلاتی در ستاد نماز جمعه یکی از مهمترین نکات در این ستادها باید باشد و مسئولان ستاد وظیفه دارند این مهم را مورد توجه قرار دهند.

وی بیان کرد: نماز جمعه نهادی مردمی بوده بودجه دولتی و خاصی ندارد و مقام معظم رهبری نماز جمعه را نهاد حاکمیتی می‌دانند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: بعد از همایش حج، اسلام بر نماز جمعه تاکید جدی دارد که این مهم نشان دهنده اهمیت نماز جمعه در اسلام و قرآن است.

فاطمی نسب گفت: با توجه به تاکیدات اسلام و قرآن کریم مبنی بر برپایی هرچه بهتر نماز جمعه تمام مسئولان باید در راستای تقویت نماز جمعه و امور فرهنگی در این زمینه تلاش کنند.

وی ادامه داد: مدیران باید نسبت به نماز جمعه اهتمام ویژه داشته باشند و اقدامات فرهنگی این حوزه را مدنظر قرار دهند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: نهاد نماز جمعه مردمی است و اداره شهر بدون نماز دشوار خواهد بود، پس بنابراین شهرداران و مسئولان شهری باید تمام همت خود را برای برپایی نماز جمعه به کار گیرند.

فاطمی‌نسب ادامه داد: یکی از پیوست‌های فرهنگی مهم در جامعه ترویج نماز است و مدیران باید تکلیف خود را در این زمینه به خوبی انجام دهند.

وی عنوان کرد: امام حسین(ع) و یارانش در راه نماز به شهادت رسیدند و قیام بزرگ عاشورا را رقم زدند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: خدمت به نماز کوچک نبوده و باید در این مسیر از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

در حاشیه جلسه فعالان ستادهای نماز جمعه استان قزوین از پوستر "جشنواره آدینه" رونمایی شد.

این جشنواره به همت دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین و حوزه هنری استان قزوین برگزار خواهد شد.

این جشنواره در بخش‌های مختلفی از جمله فیلم کوتاه، پوستر، خوشنویسی، داستان، خاطره و عکس با محوریت نماز جمعه برگزار می‌شود.

مهلت آثار این جشنواره تا دی ماه امسال خواهد بود و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت های اطلاع رسانی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین و حوزه هنری اطلاعات لازم را دریافت کنند.

گفتنی است؛ هم‌اکنون در 20 شهر استان قزوین نماز جمعه برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای دریافت سوژه به ستادهای نماز جمعه مراجعه کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان