۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین سد بزرگ آبی مقابل پدیده/ طلایی‌ها یک‌گام تا قهرمانی نیم فصل/ پارسپولیس، پایانی بر پنجره بسته
کد خبر: ۳۳۲۶۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۲ ساعت: ۱۰:۴۸ ↗ لینک کوتاه

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

سد بزرگ آبی مقابل پدیده/ طلایی‌ها یک‌گام تا قهرمانی نیم فصل/ پارسپولیس، پایانی بر پنجره بسته

دیدار‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان با برگزاری پنج بازی پیگیری خواهد شد.

سد بزرگ آبی مقابل پدیده/ طلایی‌ها یک‌گام تا قهرمانی نیم فصل/ پارسپولیس، پایانی بر پنجره بسته
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ،ادامه دیدار های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان با برگزاری 5 دیدار از روز چهارشنبه (21 آذر 1397) شروع شد و تیم های پرسپولیس و سپاهان در مهمترین مسابقه برای صدرنشینی به مصاف حریفان خواهند رفت.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

استقلال تهران - پدیده (پنجشنبه 20 آذر 1397 - ساعت 16:15)

شاگردان ژنرال آلمانی در قالب دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان به مصاف تیم فوتبال پدیده مشهد که هفته ها صدرنشین لیگ برتر فوتبال کشورمان بوده، خواهند رفت.تیم فوتبال استقلال تهران پس از فراز و نشیبی که به دلیل کم دقتی و توانایی کم بازیکنان خارجی برای این تیم به وجود آمده بود ، در هفته های اخیر توانسته خود را به کورس پنج تیم برتر لیگ برتر فوتبال نزدیک کند.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

تیم فوتبال استقلال تهران در 5 دیدار گذشته خود توانسته 3 پیروزی و 2 تساوی را کسب کند و در جایگاه پنجم لیگ برتر فوتبال قرار گیرد از سویی دیگر اما تیم فوتبال پدیده بر خلاف آمار فوق العاده ای که در نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان به دست آورده بود ، متحمل یک تساوی و یک شکست شد تا از جایگاه اول به دومی لیگ برتر فوتبال نزول کند.

غایبان دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پدیده ، 3 بازیکن آبی پوش به نام های آرمین سهرابیان، پژمان منتظری و سجاد آقایی خواهند بود. 

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پدیده مشهد روز پنجشنبه 20 آذر از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

تراکتورسازی - فولاد ( جمعه 21 آذر 1397-ساعت 15)

دو تیم فوتبال تراکتورسازی و فولاد خوزستان در حال روز جمعه ( 21 آذر) به مصاف یکدیگر می روند که افشین قطبی،پس از گذشت سالیان طولانی حضور در تیم های خارجی بار دیگر به فوتبال ایران بازگشته این بار اما هدایت تیم فولاد را بر عهده گرفته است.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

آغاز فعالیت دوباره قطبی و فولاد بسیار سخت خواهد بود چرا که در اولین دیدار خود آن هم در آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال باید به مصاف تیم پر ستاره تراکتورسازی که 3 کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در اختیار دارد، بروند.

تراکتوری ها در 5 دیدار گذشته خود برابر حریفان توانسته اند 4 پیروزی و یک تساوی را به دست آورده و جایگاه چهارم قرار گیرند و در مقابل اما تیم فوتبال فولاد یک  پیروزی،3 تساوی و یک شکست  جایگاه دهم لیگ برتر فوتبال کشورمان را به دست آورده است.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

البته در هفته های اخیر خط حمله تراکتوری ها دچار ضعف شده و 2 بازیکن خارجی به نام های اروین و استوکس این تیم را ترک کرده و دیگر راضی به بازگشت نیستند با این حال حضور 3 کاپیتان ملی پوش این تیم در خط حمله و همچنین کیفیت بالای سوگیتا ، در قلب خط هافبک می تواند کمک بزرگی به سرخ پوشان تبریزی بکند.

تنها غایب تیم فولاد خوزستان پیمان شیرزادی است.شیرزادی پس از مدت ها مصدومیت در بازی حساس فولاد خوزستان برابر پیکان حاضر شده بود که البته در آن دیدار باز هم مصدوم شده و از همراهی شاگردان فولاد بازماند.

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی  و فولاد روز جمعه 21 آذر 1397 در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار خواهد شد.

صنعت نفت آبادان - سایپا ( جمعه 21 آذر 1397-ساعت 15)

نارنجی پوشان پایتخت پس از دیدار جام حدفی فوتبال برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین مسابقه خود پیش از اتمام نیم فصل بار دیگر به مصاف این تیم خواهند رفت.شاگردان دایی در چارچوب دیدار های جام حذفی در حالی تیم صنعت نفت آبادان را شکست دادند کهساموئل سارفو به دلیل محرومیت  و شاه علی دوست ، رضا اسدی و عبدالله ناصری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

با این حال احتمال داده می شود تا این بازیکنان برای دیدار برابر صنعت نفت ابادان بار دیگر روی نیمکت سایپا نشسته و آماده آخرین دیدار نیم فصل باشند تا در نهایت بتوانند شرایط نه چندان خوب خود در دیدار های لیگ برتر را جبران کرده و به صدر جدول نزدیک شوند.

همچنین شاگردان دایی انتظار دارند مهدی ترابی ، هافبک طلایی آن ها همانند دیدار جام حذفی باز هم برای این تیم عملکردی فوق العاده داشته باشد چراکه این آخرین دیدار هافبک ملی پوش نارنجی های پایتخت زیر نظر علی دایی است.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

در مقابل نیز تیم فوتبال صنعت نفت آبادان آخرین دیدار خود برابر سایپا در چارچوب رقابت های جام حذفی را همراه با شکست پشت سر گذاشته و احتمال آن وجود دارد که با شکست پائولو سرجیو در آخرین دیدار نیم فصل، جایگاهش را از دست داده و دیگر سرمربی برزیلی ها نباشد.

گفتنی است دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و سایپا در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

پرسپولیس - پارس جنوبی جم ( جمعه 21 آذر 1397-ساعت 16:15)

تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار جنجالی و تساوی برابر تیم فوتبال سپاهان به مصاف تیم فوتبال پارس جنوبی جم خواهد رفت  تا این دیدار آخرین بازی شاگردان برانکو ایووانکویچ پیش از اتمام محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم از سوی فیفا باشد.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

شاگردان برانکو آماده تر از همیشه هستند و تنها حسین ماهینی و محمد انصاری به دلیل عمل جراحی و همچنین کمال کامیابی نیا به دلیل محرومیت غایب این دیدار هستند. این دیدار می تواند آخرین حضور ستاره های این تیم پیش از احتمال حضورشان در تیم های خارجی باشد چراکه برخی از بازیکنان ملی پوش و ستاره های این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2018 توانستند توجه بسیاری از تیم های کشورهای همسایه و اروپایی را جلب کنند و همچنین نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی می تواند بهترین زمان برای خروج آن ها باشد.

پرسپولیسی ها در حالی که درگیر چندین دیدار لیگ برتر فوتبال کشورمان بوده اند، توانسته اند همچنان بدون شکست تا نیم فصل لیگ برتر فوتبال به کار خود ادامه دهند و همچنین در 5 دیدار گذشته خود توانسته اند 3 پیروزی و 2 تساوی را به دست آورند و در رده سوم لیگ برتر فوتبال قرار گیرند.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

اما تیم فوتبال پارس جنوبی جم در حالی که جایگاه ششم لیگ برتر فوتبال دارد که مصدومیت های پی در پی بازیکنان این تیم سبب شده تا شاگردان تارتار در سراشیبی که می تواند نقطه سقوط آن ها به نیمه دوم جدول لیگ برتر باشد ، قرار گیرند.در تیم فوتبال پارس جنوبی جمفرشید پاداش و عماد میرجوان مصدوم هستند  و البته میثم نقی زاده و حامد نوری نیز از بازیکنانی هستند که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته، اما هنوز به تمرینات ویژه برای آمادگی کامل نیاز دارند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم روز جمعه ( 21 آذر 1397)  از  ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

استقلال خوزستان - فولاد مبارکه سپاهان (شنبه 24 آذر 1397- ساعت 15)

قعرنشین و صدرنشین لیگ برتر در آخرین دیدار نیم فصل لیگ در حالی به مصاف یکدیگر می روند که شاگردان قلعه نویی پیش از هر زمان دیگری برای کسب جایگاه اول فهرست 16 تیمه لیگ برتر در تلاش هستند.

شاگردان امیر قلعه نویی در آخرین دیدار خود به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس رفتند و با گل دقیقه آخری شاگردان برانکو به نتیجه تساوی رضایت دادند.برای تیم فوتبال سپاهان در دیدار برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان تنها  کی روش استنلی  به دلیل محرومیت غایب خواهد بود  و در مقابل اما  آبی پوشان خوزستانی بدون محروم به مصاف حریف خود خواهند رفت.

آخرین حضور گرو و نیومایر در لیگ برتر ایران/برانکو و قلعه نویی به دنبال کسب جایگاه صدر

یکی از نکات جالب توجه در دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان نیکمت متزلزل تیم خوزستانی است.خوزستانی ها که پس از دیدار برابر تیم استقلال تهران سرمربی خود را از تیم اخراج کرده بودند تا به این لحظه نتوانستند گزینه مد نظر خود را جایگزین کنند و به همین دلیل هر چند هفته یکبار دست به تغییر اساسی در بنیان های این تیم زده می شود.البته طبق اعلام مدیران این باشگاه قرار است، کریم بوستانی همچنان هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد تا در نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی تکلیف سکان دار این تیم مشخص شود.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان