۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پنج اشتباه درباره دختران خیابان انقلاب
کد خبر: ۳۳۲۶۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۲ ساعت: ۱۰:۶ ↗ لینک کوتاه

یادداشت؛

پنج اشتباه درباره دختران خیابان انقلاب

شاپرک شجری زاده، همان که قهرمان دختر خیابان انقلاب شناخته می شد و با پرچم کردن روسری اش فرار کرد، روز گذشته در پارلمان کانادا خواستار تحریم ایران و ایرانی ها شد.

پنج اشتباه درباره دختران خیابان انقلاب
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، محسن مهدیان در کانال تلگرامی خود به بهانه حضور شاپرک شجری زاده درپارلمان کانادا و مشروعیت بخشیدن به تحریم ها نوشت:

 شاپرک شجری زاده، همان که قهرمان دختر خیابان انقلاب شناخته می شد و با پرچم کردن روسری اش فرار کرد، روز گذشته در پارلمان کانادا خواستار تحریم ایران و ایرانی ها شد.

اما درباره دختر خیابان انقلاب چند اشتباه رایج وجود دارد که به بهانه این خبر و موج تنفری که در شبکه های اجتماعی علیه او ایجاد شده است، چند نکته قابل طرح است.

اشتباه اول

تقابل شجری زاده با مردم ایران برای دیروز نیست. خیانت دختر خیابان انقلاب از نقطه ایست که مقابل اراده مردم ایران می ایستند. از روزی که مقابل حق اکثریت قرار می گیرد. مقابل قانون. اراده ملت ایران، اسلام و تجلی خواست شان در قانون است.

اشتباه دوم

دختر خیابان انقلاب دنبال اصلاح قانون نیست. اصلاح هر قانونی خوب یا بد، باید در همین کشور و به دست خود مردم صورت گیرد. راه اصلاح قانون ایستادن مقابل قانون نیست. اصلاح قانون در خود قانون و از درون قانون است. منتقد تایم چراغ قرمز فلان چهارراه، هیچ وقت از چراغ قرمز عبور نمی کند.

اشتباه سوم

 کسانی که به غلط، قلق گیری چهارشنبه سفید و مقصد دخترخیابان انقلاب را حجاب اختیاری می دانستند، امروز با تصمیم شاپرک شجری زاده دچار شوک شدند.  چهارشنبه سفید مقابل همه روزهای مردم قدعلم کرده است. هدف دختر خیابان انقلاب، تقابل با کلیت ملت است نه حجاب شان. کافیست در کنار خبر شجری زاده، به عکس های یادگاری مبدع چهارشنبه سفید با اهالی کاخ سفید و ربع پهلوی توجه شود.

اشتباه چهارم

اشتباه نشود؛ حتا دختر بدحجاب و شل حجاب و بی حجاب ایران نیز دختر خیابان انقلاب نیست. خیلی ها دروغ و غیبت را بد می دانند اما ممکن است دچار خطا شوند. چنین آدم های  بی شماری، متفاوت اند از کسی که از اساس می گوید دروغ و غیبت حلاست مثل شیر مادر.

اشتباه پنجم

چهارشنبه سفید تنها جنسی کردن اعتراضات سیاسی است و نه بیشتر. جنسی کردن و نه جنسیتی کردن. شعار حجاب اختیاری، پوششی است برای ما بی شماریم. این ها همان ها هستند که می گفتند در خیابان هرکس بوق بزند باماست. همان ها که می گفتند هرکس در شب چراغ روشن کرد معترض است. همان ها که پیاده روی مردم در پیاده رو ها را نشانه همراهی با براندازی می دانستند. در اعتراض آنروز شان مضحکه شدند و امروز بازی جدیدی راه انداختند تا بگویند وضعیت حجاب ملت ایران، نشانه اعتراض شان به حکومت است.



انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان